  • Data: 2016-12-19 20:25:18
    Temat: Re: [PILNE] TVP -awarie
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jarosław Sokołowski" napisał w wiadomości
    Pan J.F. napisał:

    >Nie wiem co ludzie oglądają (teraz chyba 20% widowni dla jednego
    >programu to sukces), ale załatwienie sprawy przez redakcje też
    >może być trudne. Kiedyś (dawno temu) robiłem w tej branży --
    >zdziwiło mnie, że nawet jak się chce program nadawć przez kabel
    >lub stelitę, to i tak trzeba koncesji. To taki relikt komuny,
    >ustawodawca niemógł sobie wyobrazić, że jakaś telewizornia może
    >być poza państwową kontrolą.

    Ale to calkiem postkomunistyczna ustawa byla.

    >Tyle że transponder może wynająć
    >każdy, dosył zrobić z innego kraju -- a wtedy KRRiTV może mu
    >nafiukać.

    Eee tam - zamknie redaktora naczelnego, przytrzyma rok, zajmie konta w
    banku/nie pozwoli przelewac i sie szybko skonczy nielegalna emisja :-)

    Poza tym to ma chyba tez inne aspekty - np nie moze taki operator
    kablowy odmowic transmisji TVP czy Polsatu ... za to chyba nie wolno
    mu transmitowac programow bez koncesji (hm, moj transmituje BBC, NBC,
    Niemcow i Rosjan).

    >Narzędzie do SMS-ów jest. Z tym że tu się pojawia problem: w SMS
    >trzeba konkretnie, najlepiej jeśli wszystko zmieści się 160 znakach.

    "Wazna wiadomosc - obejrzyj TVP1 lub posluchaj Polskiego Radia".
    I jeszcze sporo zostalo.

    >Natomiast co do syren... hmm... dziesiątki razy słyszałem. Zawsze
    >z okazji rocznicy lub ku czci. Nigdy w innej sytuacji. Nie wiem
    >co robić, gdy zawyje.

    Wlaczyc telewizor ?
    Gorzej, jak pradu juz nie bedzie :-)

    Ale one moga obudzic w srodku nocy, a to tez wazne, jak sie np
    cysterna z chlorem wykolei.

    J.