  • Data: 2014-04-07 00:23:54
    Temat: Re: PIC vs AVR
    Od: Mario <m...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ale według mnie to jest bardziej istotne. Nigdzie nie wykazałeś, że jest
    możliwe napisanie takiego programu startującego w 50 ms. Więc punkt b
    jest bez sensu.

    > Nie chciałbym stawiać Cię pod ścianą, ale tam było jeszcze pytanie b),
    > które nie wiedzieć dlaczego pominąłeś.
    > Moim zdaniem dużo istotniejsze.
    > Skoro program warto pisać, nie zważając na 40%-90% marnotrastwo czasu
    > procesora,
    > to dlaczego nie dać 10x szybszego, skoro to rozwiąże problem?

    Bo nie ma takich procków? To znaczy pewnie są, ale nie opłaca się ich
    stosować w urządzeniach mających kosztować między 1,5 a 4 kpln.
    Ale też pytanie dlaczego nie ma takich programów jak Windows i użytkowy
    soft na niego, ale napisanych w asm i startujących w 50ms zamiast w 30
    sekund. Bo kosztowałyby 20 razy więcej niż teraz, a startowałyby np w 15
    sekund czy ewentualnie 10 zamiast 30, a nie w 50 ms. Nikt nie zapłaci
    za nie ogromnych pieniędzy po to żeby były trochę szybsze.

    --
    pozdrawiam
    MD