eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronika[PC] padł mi dysk › Re: [PC] padł mi dysk
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!newsfeed.neostrada.pl!a
    tlantis.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl!not-for-mail
    From: "Michał Lankosz" <m...@t...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: [PC] padł mi dysk
    Date: Mon, 7 Sep 2009 18:27:12 +0200
    Organization: TP - http://www.tp.pl/
    Lines: 28
    Message-ID: <h83csg$5ba$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    References: <h80p4n$dn3$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <h810f1$mdn$2@atlantis.news.neostrada.pl> <h83245$a06$1@news.onet.pl>
    <h833ma$mb1$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <h8354v$m40$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    NNTP-Posting-Host: 80.51.142.201
    X-Trace: nemesis.news.neostrada.pl 1252341456 5482 80.51.142.201 (7 Sep 2009 16:37:36
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 7 Sep 2009 16:37:36 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5843
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
    X-RFC2646: Format=Flowed; Original
    User-Agent: Hamster/2.1.0.11
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:570721
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Jarosław Sokołowski" <j...@l...waw.pl> napisał w wiadomości
    news:slrnhaa6h7.pf0.jaros@falcon.lasek.waw.pl...
    > Pan Michał Lankosz napisał:
    >
    >>> Nie tak rzadko. Z dyskow, ktore u mnie dzialaja 24/7/365 po dwoch
    >>> latach pada ok. 50%. A dzisiaj wlasnie zanioslem do serwisu dysk
    >>> z lapa, ktory mial 10 miesiecy.
    >>
    >> A czy są to dyski przystosowane do pracy non stop? Z tego co wiem
    >> tanie konsumenckie dyski są przewidziane do pracy przerywanej.
    >
    > Na czym by miało polegać to przystosowanie do pracy przerywanej?

    Pisałem własnymi słowami. Raczej powinno być - nie są przystosowane do pracy
    ciągłej. Reszta w znalezionym na szybko artykule
    http://www.pcworld.pl/artykuly/38523_0_1/Twarde.dysk
    i.IDE.a.praca.ciagla.html
    Potwierdza to więc wysoką awaryjność dysków po dwóch latach ciągłej pracy.

    >> Pytanie, czy producenci wymieniają takie dyski na gwarancji.
    >
    > No przecież, że ich nie naprawiają!

    Dadzą nowy, używany serwisowy lub naprawiany (np. krzyżowanie elektroniki z
    mechaniką zwracanych dysków) :/

    Michał


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: