eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronika[PC] padł mi dysk › Re: [PC] padł mi dysk
  • Data: 2009-09-07 16:27:12
    Temat: Re: [PC] padł mi dysk
    Od: "Michał Lankosz" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "Jarosław Sokołowski" <j...@l...waw.pl> napisał w wiadomości
    news:slrnhaa6h7.pf0.jaros@falcon.lasek.waw.pl...
    > Pan Michał Lankosz napisał:
    >
    >>> Nie tak rzadko. Z dyskow, ktore u mnie dzialaja 24/7/365 po dwoch
    >>> latach pada ok. 50%. A dzisiaj wlasnie zanioslem do serwisu dysk
    >>> z lapa, ktory mial 10 miesiecy.
    >>
    >> A czy są to dyski przystosowane do pracy non stop? Z tego co wiem
    >> tanie konsumenckie dyski są przewidziane do pracy przerywanej.
    >
    > Na czym by miało polegać to przystosowanie do pracy przerywanej?

    Pisałem własnymi słowami. Raczej powinno być - nie są przystosowane do pracy
    ciągłej. Reszta w znalezionym na szybko artykule
    http://www.pcworld.pl/artykuly/38523_0_1/Twarde.dysk
    i.IDE.a.praca.ciagla.html
    Potwierdza to więc wysoką awaryjność dysków po dwóch latach ciągłej pracy.

    >> Pytanie, czy producenci wymieniają takie dyski na gwarancji.
    >
    > No przecież, że ich nie naprawiają!

    Dadzą nowy, używany serwisowy lub naprawiany (np. krzyżowanie elektroniki z
    mechaniką zwracanych dysków) :/

    Michał


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: