  • Data: 2009-09-12 21:56:40
    Temat: Re: [PC] padł mi dysk
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 12 Sep 2009 20:41:19 +0000 (UTC), Jarosław Sokołowski wrote:

    >Dyski mają podawany MTBF, z którego wynika, że to powinny być
    >raczej dziesiątki lat.

    Ale lozyska tylu raczej nie wytrzymaja.

    >Ale tutaj teza jest inna, że niby muszą
    >co jakiś czas odpoczywać. To w tym miejscu jest bzdura.

    Owszem. Ale i tak moze sie faktycznie okazac ze ciaglej pracy przez 2
    lata nie wytrzymaja.

    >W drukarkach to ma sens. "Do 100 stron miesięcznie", to informacja
    >dla kogoś, kto ma takie mniej więcej potrzeby (a takich jest wielu).

    Ale technicznie sam wiesz - jaki to mialoby sens - ze jak drukarka
    wydrukuje 100 stron to musi miesiac odpoczywac ?

    Napisaliby uczciwie ze gwarancja jest na 2500 stron .. to by zle
    wygladalo, lepiej 100/mc :-)

    >Ależ skąd, oba typy cały czas są w sprzedaży.

    Juz niedlugo :-)

    J.