  • Data: 2009-09-12 14:36:08
    Temat: Re: [PC] padł mi dysk
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    tg napisało:

> [...]
    i.IDE.a.praca.ciagla.html

    > to sa dane zebrane jakies 6-9 lat temu i raczej ciezko okreslic
    > jak sie maja do obecnych dyskow 0,5-1,5 TB

    To nie są "dane zebrane", tylko kompletne bzdury wyssane
    z dziennikarskiego palca. Ponownie otworzyłem wskazany link
    i zmusiłem się do przeczytania kolejnego akapitu. "Chętnie
    przemilcza się, że dyski IDE, w przeciwieństwie do SCSI, nie
    są projektowane do pracy ciągłej i zastosowane w taki sposób
    mogą znacznie szybciej ulec awarii". Kto przemilcza? Takie
    coś może wymyśleć tylko kompletny idiota całkowicie oderwany
    od rzeczywistości. Gdyby prawdą była pięćdziesięcioprocentowa
    awaryjność dysków w okresie gwarancyjnym, to producenci by
    takich "faktów" nie przemilczeli -- informacja o tym że
    "dysk nie jest przeznaczony do pracy ciągłej" chroniłaby od
    odpowiedzialności z tytułu gwarancji.

    --
    Jarek