  • Data: 2009-09-13 09:43:44
    Temat: Re: [PC] padł mi dysk
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan J.F napisał:

    > Ale lozyska tylu raczej nie wytrzymaja.

    ??? Czyżbym źle rozumiał czym jest MTBF urządzenia?

    > Owszem. Ale i tak moze sie faktycznie okazac ze ciaglej pracy
    > przez 2 lata nie wytrzymaja.

    Może. I *w praktyce* się okazuje, że kilka w każdej partii nie
    wytrzymuje nawet miesiąca. I nie jest to wbrew teorii.

    > Ale technicznie sam wiesz - jaki to mialoby sens - ze jak drukarka
    > wydrukuje 100 stron to musi miesiac odpoczywac ?
    >
    > Napisaliby uczciwie ze gwarancja jest na 2500 stron .. to by zle
    > wygladalo, lepiej 100/mc :-)

    Nie spotkałem się z takim jednostronnym górnym ograniczeniem dla
    drukarek. Poza tymi zupełnie najprostszymi, jest zalecenie w rodzaju
    "od tylu do tylu stron miesięcznie". Zalecenie ma podłoże przede
    wszystkim ekonomiczne -- większe obciążenie jest nieopłacalne, bo
    zbyt duże będą koszty eksploatacji; mniej drukować też nie warto
    ze w zględu na koszt amortyzacji sprzętu.

    --
    Jarek