    From: Cavallino <C...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Otwarcie S7 cd.
    Date: Mon, 8 Nov 2021 08:05:14 +0100
    <19077vrhqsz2s$.dlg@emil.not.valid> <sls1s7$2ar$1$adam@news.chmurka.net>
    <6183c1a0$0$515$65785112@news.neostrada.pl>
    <q...@4...com>
    <61851e93$0$520$65785112@news.neostrada.pl>
    <3...@4...com>
    <6186d3e2$0$24051$65785112@news.neostrada.pl>
    <4...@4...com>
    <sm7t8q$s2e$1$Cav@news.chmurka.net>
    <ka3blc6l2bqe.1n3ntjgefkr59$.dlg@40tude.net>
    <sm92ut$ffn$1$Cav@news.chmurka.net>
    <1ug1ss5b42d64$.hkmsx8ckyua6$.dlg@40tude.net>
    <sma8v8$3qd$1$Cav@news.chmurka.net>
    <eqwu82zdc792$.1awq2p2ekz3sr.dlg@40tude.net>

    W dniu 08-11-2021 o 07:22, J.F pisze:

    > A on mi proponuje jazde inna droga od poczatku i godzine dluzej.

    Nie bardzo rozumiem.
    Proponuje Ci drogę dłuższą czasowo, od innej o której sam twierdzi że
    jest krótsza?

    > TT ma chyba od dawna dobra informacje o korkach.
    > Ja pisze o janosiku i google.

    Nie używaj badziewi, to nie będziesz miał problemów tego typu.

    > Szczescie :-)
    > ale ... nie pojechales dalej, to nie wiesz jaki ten korek byl.

    Wiem, kilka km max, TT pokazuje jaka część drogi stoi.
    Ale stojący, więc nie było sensu stać.
    Zwłaszcza że minutę wcześniej nad głową przeleciałmi helikopter LPR,
    wiec połączyłem fakty....

    > A swoja droga - chciales pod sama Legnice do S3

    Tak.

    > Nie wiem czy to jakis zysk,

    Taki, że włączam tempomat i lecę, zamiast wlec się po wąskich drogach
    50-tką.
    Albo stać w Strzegomiu 10 minut do świateł.