  • Data: 2021-11-08 21:46:23
    Temat: Re: Otwarcie S7 cd.
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "ąćęłńóśźż" napisał w wiadomości grup
    pl...
    >Ale gdy stoję na skrzyżowaniu, to może mu się pomerdać w która stronę
    >jadę i krzyczy "U-Turn"?

    Moze.
    wystarczy drobne zakłócenie sygnału, pozycja sie przestawi po pare
    metrów, i jak do tylu,
    to nawigacja pomysli, ze jedziesz do tylu, wiec musisz zawrocic.

    A takie zakłócenia są normalne.
    Niektore odbiorniki maja "tryb samochodowy" - nie raportuja drobnych
    zmian pozycji, bo to wlasnie moze oznaczac, ze auto stoi na swiatlach,
    czekaja na zdecydowany ruch.

    Drozsze nawigacje moga miec kompasy i zyroskopy, i wiedza, ze sie nie
    obraca.

    -----
    > Raczej nie - male odchylki nie maja az takiego wplywu.
    > A przeciez widzisz gdzie ci pokazuje lokalizacje i pewnie sie zgadza
    > z rzeczywistą

    J.