  • Data: 2021-11-08 18:27:29
    Temat: Re: Otwarcie S7 cd.
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:61893b26$0$525$6...@n...neostrada.
    pl...
    W dniu 08.11.2021 o 15:43, J.F. pisze:

    >Może i na dole pozostawiali fachowców - ktoś musi robić bo jak się
    >pieniądze z unni zmarnują to będzie wrzask, a pisich fachowców nie
    >ma, to nie mają wyjścia i muszą robić nieprawomyślnymi:P

    >Tak sądzę, ale to nie ci na dole biorą,

    No, jak trzeba wykonawce docisnac, to moga byc niezastapieni.
    Tu nie ma papierka, tu brak pieczatki, tu brak atestu ... wicie,
    rozumicie - nie mozemy zaplacic przed odbiorem.
    A a dobra prace nalezy sie wysoka premia :-)

    >więc jak słabo płacą to może tam wcele kolejki chętnych nie ma, tym
    >bardziej że trzeba coś umieć:P

    Jest jeszcze druga wersja - jak fachowcom placi sie dobrze, to ich
    kierownikom jeszcze wiecej :-)

    >NIeoficjalnie - nie sądzę;) Znaczy zawsze można po prostu podnieść

    Oficjalnie. I nikogo nie beda gryzly w oczy koszta GD na poziomie 5%
    :-)

    >płacę, ale jak pisałem - tam jednak trzeba coś umieć, więc skąd wziąć
    >pociotka, który akurat w obiektach liniowych nie utonie?

    >No toż piszę - te "polityczne" na pewno zmienili.

    Politycznych normalnie nie byloby duzo, ale TKM ...

    >I myślisz, że szeregowy pociotek umie?

    Jak pracowal u wujka wójta, to moze i umie.
    Ale ja przeciez o tych fachowcach, nie musza byc z rodziny :-)

    J.