  • Data: 2021-11-08 15:26:11
    Temat: Re: Otwarcie S7 cd.
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:smai78$8l3$1$C...@n...chmurka.net...
    W dniu 08-11-2021 o 07:22, J.F pisze:

    >Nie bardzo rozumiem.
    >Proponuje Ci drogę dłuższą czasowo, od innej o której sam twierdzi że
    >jest krótsza?

    Nie, jade np z Karpacza do Wroclawia.
    Normalnie przez JG powinienem sie w ok 2h zmiescic.

    A on mi np proponuje przez Kowary, Kamienna Gore, Walbrzych - 3h.

    Uzasadnione, jesli na tej pierwszej jest jakis wypadek czy korek.

    Ale jak to pod wrockiem, to moge gdzies na koncowce omijac.
    A moze zdazy sie rozejsc, zanim dojade.

    > TT ma chyba od dawna dobra informacje o korkach.
    > Ja pisze o janosiku i google.

    Nie używaj badziewi, to nie będziesz miał problemów tego typu.

    Janosik obowiazkowy :-)

    I nawet ma nawigacje, i nawet ma korki ... tylko jakies kiepskie :-)

    >Wiem, kilka km max, TT pokazuje jaka część drogi stoi.
    >Ale stojący, więc nie było sensu stać.
    >Zwłaszcza że minutę wcześniej nad głową przeleciałmi helikopter LPR,
    >wiec połączyłem fakty....

    Teraz czesto lataja, bo karetkowi sie zwolnili :-(

    >Tak.

    >Taki, że włączam tempomat i lecę, zamiast wlec się po wąskich drogach
    >50-tką.

    Przeciez masz elektryka, im wolniej tym dalej :-)

    >Albo stać w Strzegomiu 10 minut do świateł.

    Do ronda? Czy juz swiatla zrobili ?
    Na rondzie owszem - korki sie czasem zdarzaja.

    Ja tam tradycyjnie do JG jezdzilem DK5/3, od wezla Kostomloty do
    Bolkowa to jest ~40km, i nawet dosc szybko sie jezdzie - choc zalezy
    na co trafisz.
    Teraz google mowi 35 minut.

    Ale jakbym mial jechac Wądroże-Jawor-S3 ... 15 km wiecej, i tez kawal
    przez wioski ... nie wiem , czy zysk czasowy bylby.
    Google mowi 55km, 38 minut.
    Jeszcze jes wezel Budziszow-Jawor, 49km, 37 minut.

    A pchac sie do S3 ... 77km, 44 minuty.
    10 minut w plecy i dwa razy dalej za ten tempomat :-(

    To nie dla mnie droga, ale z Poznania masz inna kalkulacje, bo przez
    Lubin najblizej.

    J.