    From: "Cavallino" <c...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Opiłki metalu w zbiorniku
    Date: Sat, 18 Jan 2014 22:02:54 +0100

    Użytkownik "atm" <...@v...pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:52dac9a2$0$2143$6...@n...neostrada
    .pl...

    > Eeee, nie jest tak zle. Przeprowadzilem malo dokladny ale dajacy jakis
    > poglad test

    Mi dał lepszy pogląd test empiryczny - w żadnym dieslu nie zepsuło mi się
    koło dwumasowe, a wariator na dwa silniki które go zawierały zepsuł się
    chyba z 5 razy.
    Skuteczność 100%. ;-)

    > Jesli przeklada sie to na trwalosc i niezawodnosc to wolalbym klepaka,

    Może Ty byś wolał, ale jednak większość klientów na nówki wybiera
    nowoczesne, turbodoładowane i mocniejsze diesle.
    Nawet jeśli mają wybór.

    > Tak, tu masz sporo racji - faktycznie diesle wciaz sa podstawa jesli
    > chodzi o transport komercyjny i kupowanie starszego diesla jest ryzykowne.
    > Wiem, ze nie ma tutaj jednoznacznej odpowiedzi, kazde rozwiazanie ma swoje
    > wady i zalety. W kazdym razie jesli przy nastepnym zakupie bede mial
    > swobode wyboru - wroce do benzyny :]

    A ja niekoniecznie, nie stać mnie na lanie do baku za 60 zł za każde 100 km.
    To już wolę do auta dołożyć.