eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyOpiłki metalu w zbiornikuRe: Opiłki metalu w zbiorniku
  • Data: 2014-01-18 23:51:28
    Temat: Re: Opiłki metalu w zbiorniku
    Od: atm <...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 2014-01-18 22:02, Cavallino wrote:
    >
    > Użytkownik "atm" <...@v...pl> napisał w wiadomości grup
    > dyskusyjnych:52dac9a2$0$2143$6...@n...neostrada
    .pl...
    >>
    >>>>>
    >>>>> LOL, a co to ma wspólnego z rodzajem zapłonu?
    >>>>> Identyczne przypadki możesz mieć na benzynie, myślisz, że wtryski lub
    >>>>> turbo przeżyją rozpuszczalnik i opiłki?
    >>>>>
    >>>>
    >>>> Mam raczej na mysli cala kolekcje: DPF (bluetec pewnie jeszcze wiecej
    >>>> doklada wrazen), EGR, elektrowtryski, dwumasa, turbo ze zmienna
    >>>> geometria. Czesc z tych elementow jest rowniez w benzynie ale jakos
    >>>> ciezko znalezc osoby, ktore wymieniaja dwumase w benzynie.
    >>>
    >>> Za to wariator psuje się na potegę - problem dokładnie taki sam, więc co
    >>> za różnica?
    >>
    >> Eeee, nie jest tak zle. Przeprowadzilem malo dokladny ale dajacy jakis
    >> poglad test
    >
    > Mi dał lepszy pogląd test empiryczny - w żadnym dieslu nie zepsuło mi
    > się koło dwumasowe, a wariator na dwa silniki które go zawierały zepsuł
    > się chyba z 5 razy.
    > Skuteczność 100%. ;-)

    Ha, w dieslu 1.9 CDTi przy 210km/h strzelila glowica, sprzedalem z
    klekoczaca dwumasa. Znajomy niedawno wyminil komplet sprzegla z dwumasa,
    calosc ok 3000zl. Mamy po prostu odmienne doswiadczenia :]



    >
    >>> To dobrze chyba, że nie jest prymitywny?
    >>
    >> Jesli przeklada sie to na trwalosc i niezawodnosc to wolalbym klepaka,
    >
    > Może Ty byś wolał, ale jednak większość klientów na nówki wybiera
    > nowoczesne, turbodoładowane i mocniejsze diesle.
    > Nawet jeśli mają wybór.

    Teraz chyba juz nie ma wyboru, wszystko cacusne i delikatne.

    >
    >>> A jeśli ktoś kupuje cokolwiek z 8 ręki z przekręconym na 150 tys
    >>> przebiegiem i chce w niego wierzyć, to już jego sprawa.
    >>> Na tym polega właśnie problem ze starymi dieslami, że faktycznie jeżdżą
    >>> więcej i mają te swoje 300-400 tys km przebiegu, a na tyle jest
    >>> obliczona żywotność silnika.
    >>> Po prostu kupujesz samo nadwozie, resztę musisz włożyć nowe. ;-)
    >>>
    >>
    >> Tak, tu masz sporo racji - faktycznie diesle wciaz sa podstawa jesli
    >> chodzi o transport komercyjny i kupowanie starszego diesla jest
    >> ryzykowne.
    >> Wiem, ze nie ma tutaj jednoznacznej odpowiedzi, kazde rozwiazanie ma
    >> swoje wady i zalety. W kazdym razie jesli przy nastepnym zakupie bede
    >> mial swobode wyboru - wroce do benzyny :]
    >
    > A ja niekoniecznie, nie stać mnie na lanie do baku za 60 zł za każde 100
    > km.
    > To już wolę do auta dołożyć.

    Amen, wybor to swietna sprawa, dlatego nastepnym razem bede polowal na
    benzyne :]

    Tu wlasciwie podsumowanie odnosnie zakupu uzywanego diesla:
    http://moto.onet.pl/porady-ekspertow/nowoczesny-dies
    el-w-aucie-uzywanym-kosztowna-oszczednosc/m562j

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: