  • 1. Data: 2014-01-16 23:59:31
    Temat: Opiłki metalu w zbiorniku
    Od: anacron <a...@a...pl>

    Może ktoś mądrzejszy mi to wyjaśni.
    Skąd opiłki metalu w paliwie w zbiorniku, skoro między pompą, a
    zbiornikiem jest filtr paliwa?

    --
    anacron
    aba/

  • 2. Data: 2014-01-17 00:05:37
    Temat: Re: Opiłki metalu w zbiorniku
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2014-01-16 23:59, anacron pisze:
    > Może ktoś mądrzejszy mi to wyjaśni.
    > Skąd opiłki metalu w paliwie w zbiorniku, skoro między pompą, a
    > zbiornikiem jest filtr paliwa?

    Niech zgadnę. Silnik diesla z pompą common rail?

    Lewis

  • 3. Data: 2014-01-17 00:17:20
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 17.01.2014 00:05, Lewis pisze:

    > Niech zgadnę. Silnik diesla z pompą common rail?

    CRDI - Common Rail Diesel Injection (jeśli dobrze rozszyfrowałem skrót),
    to tak zgadłeś, układ paliwowy Delphi.

    --
    anacron
    aba/

  • 4. Data: 2014-01-17 00:22:09
    Od: "Wiwo" <nic_tu_nie_ma@po_czta.pl>

    Użytkownik "anacron" <a...@a...pl> napisał w wiadomości
    > Może ktoś mądrzejszy mi to wyjaśni.
    > Skąd opiłki metalu w paliwie w zbiorniku, skoro między pompą, a
    > zbiornikiem jest filtr paliwa?

    Obieg powrotny.

    Wiwo

  • 5. Data: 2014-01-17 00:22:26
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello anacron,

    Friday, January 17, 2014, 12:17:20 AM, you wrote:

    > CRDI - Common Rail Diesel Injection (jeśli dobrze rozszyfrowałem skrót),
    > to tak zgadłeś, układ paliwowy Delphi.

    Czyli przez powrót do zbiornika lecą...

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 6. Data: 2014-01-17 00:43:48
    Od: anacron <a...@a...pl>

    > Czyli przez powrót do zbiornika lecą...

    A mogło to rozwalić wtryskiwacze (zaczęły lać 3 z 4).

    --
    anacron
    aba/

  • 7. Data: 2014-01-17 08:04:45
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2014-01-17 00:43, anacron pisze:

    > A mogło to rozwalić wtryskiwacze (zaczęły lać 3 z 4).

    Tak zaciera Ci się pompa CR, uwala wtryski a przez powrót pompuje do
    zbiornika, flitr tak drobnych opiłków nie odfiltrowuje w 100% i z km na
    km masz coraz gorzej.

    Do wyjęcia pompa, listwa CR oraz wtryski. Kompletna regeneracja i
    dokładne czyszczenie całego układu paliwowego.
    W 2500-3000zł powinno się zmieścić.

    Lewis

  • 8. Data: 2014-01-17 09:54:06
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-01-16, anacron <a...@a...pl> wrote:
    > Może ktoś mądrzejszy mi to wyjaśni.
    > Skąd opiłki metalu w paliwie w zbiorniku, skoro między pompą, a
    > zbiornikiem jest filtr paliwa?

    Ale nie ma go na powrocie do zbiornika.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 9. Data: 2014-01-17 10:02:23
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-01-17, Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl> wrote:

    > Tak zaciera Ci się pompa CR, uwala wtryski a przez powrót pompuje do
    > zbiornika, flitr tak drobnych opiłków nie odfiltrowuje w 100% i z km na
    > km masz coraz gorzej.

    A ten narobil rabanu, ze mu na stacji przy dosc ruchliwej drodze krajowej
    zatankowali paliwo co zepsulo mu samochod...

    --
    artur
    ZZR 1200

  • 10. Data: 2014-01-17 10:03:30
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 17.01.2014 08:04, Lewis pisze:
    > Do wyjęcia pompa, listwa CR oraz wtryski. Kompletna regeneracja i
    > dokładne czyszczenie całego układu paliwowego.
    > W 2500-3000zł powinno się zmieścić.

    Wymieniają zbiornik i cały układ paliwowy oraz wtryskiwacze. Tylko co
    rozwaliło jednocześnie turbinę?

    --
    anacron
    aba/