-
Data: 2014-01-18 22:02:54
Temat: Re: Opiłki metalu w zbiorniku
Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]
Użytkownik "atm" <...@v...pl> napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:52dac9a2$0$2143$6...@n...neostrada
.pl...
>
>>>>
>>>> LOL, a co to ma wspólnego z rodzajem zapłonu?
>>>> Identyczne przypadki możesz mieć na benzynie, myślisz, że wtryski lub
>>>> turbo przeżyją rozpuszczalnik i opiłki?
>>>>
>>>
>>> Mam raczej na mysli cala kolekcje: DPF (bluetec pewnie jeszcze wiecej
>>> doklada wrazen), EGR, elektrowtryski, dwumasa, turbo ze zmienna
>>> geometria. Czesc z tych elementow jest rowniez w benzynie ale jakos
>>> ciezko znalezc osoby, ktore wymieniaja dwumase w benzynie.
>>
>> Za to wariator psuje się na potegę - problem dokładnie taki sam, więc co
>> za różnica?
>
> Eeee, nie jest tak zle. Przeprowadzilem malo dokladny ale dajacy jakis
> poglad test
Mi dał lepszy pogląd test empiryczny - w żadnym dieslu nie zepsuło mi się
koło dwumasowe, a wariator na dwa silniki które go zawierały zepsuł się
chyba z 5 razy.
Skuteczność 100%. ;-)
>> To dobrze chyba, że nie jest prymitywny?
>
> Jesli przeklada sie to na trwalosc i niezawodnosc to wolalbym klepaka,
Może Ty byś wolał, ale jednak większość klientów na nówki wybiera
nowoczesne, turbodoładowane i mocniejsze diesle.
Nawet jeśli mają wybór.
>> A jeśli ktoś kupuje cokolwiek z 8 ręki z przekręconym na 150 tys
>> przebiegiem i chce w niego wierzyć, to już jego sprawa.
>> Na tym polega właśnie problem ze starymi dieslami, że faktycznie jeżdżą
>> więcej i mają te swoje 300-400 tys km przebiegu, a na tyle jest
>> obliczona żywotność silnika.
>> Po prostu kupujesz samo nadwozie, resztę musisz włożyć nowe. ;-)
>>
>
> Tak, tu masz sporo racji - faktycznie diesle wciaz sa podstawa jesli
> chodzi o transport komercyjny i kupowanie starszego diesla jest ryzykowne.
> Wiem, ze nie ma tutaj jednoznacznej odpowiedzi, kazde rozwiazanie ma swoje
> wady i zalety. W kazdym razie jesli przy nastepnym zakupie bede mial
> swobode wyboru - wroce do benzyny :]
A ja niekoniecznie, nie stać mnie na lanie do baku za 60 zł za każde 100 km.
To już wolę do auta dołożyć.
Następne wpisy z tego wątku
- 18.01.14 22:40 J.F.
- 18.01.14 22:38 yabba
- 18.01.14 23:51 atm
- 19.01.14 00:14 Tomasz Wójtowicz
- 19.01.14 08:15 Cavallino
- 20.01.14 13:44 Nathan
- 25.01.14 18:33 Trybun
Najnowsze wątki z tej grupy
- Seba strikes back
- Motoryzacyjni giganci ograniczają produkcję elektryków.
- Home defence :) czyli Remote Guns
- Ubezpieczenie OC
- Podroz elektrykiem w UK 2x drozsza od podrozy dieslem...
- Żenujące. Kupujesz elektryka żeby udawał ci spaliniaka
- Autobus sie pali.
- Pożar pod żyrardowem
- jak zmierzyć średnicę tarczy?
- kto jest winny zmarnowaniu legendy Passata?
- nowe samochody to gówno ładnie opakowane
- Cholera KUPIŁBYM MG MG3
- Ujemny wzrost elektryków
- Wolkswagen szantażuje rząd aby powróciły dotacje do elektryków
- Co z 7 miejsc w leasingu dla fizycznych?
Najnowsze wątki
- 2024-10-03 Warszawa => OpenText ECM Specialist <=
- 2024-10-03 Blokowanie informacji - test
- 2024-10-02 Warszawa => Fullstack Developer <=
- 2024-10-02 Katowice => QA Engineer <=
- 2024-10-02 Gdynia => Data Scientist <=
- 2024-10-02 Warszawa => Sales Development Representative (in German) <=
- 2024-10-02 Warszawa => SAP HANA Developer (Middle) <=
- 2024-10-02 Warszawa => SAP S/4HANA FI/CO Senior Consultant <=
- 2024-10-02 Warszawa => Senior SAP HANA Developers <=
- 2024-10-02 Warszawa => Senior PHP Laravel Developer (e-commerce) <=
- 2024-10-02 Warszawa => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-10-02 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-10-02 Warszawa => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-10-01 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-10-02 GODZINA ZERO #48 - KRZYSZTOF STANOWSKI I ZBIGNIEW KAPIŃSKI PREZES IZBY KARNEJ SĄDU NAJWYŻSZEGO