-
Data: 2014-01-18 22:02:54
Temat: Re: Opiłki metalu w zbiorniku
Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]
Użytkownik "atm" <...@v...pl> napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:52dac9a2$0$2143$6...@n...neostrada
.pl...
>
>>>>
>>>> LOL, a co to ma wspólnego z rodzajem zapłonu?
>>>> Identyczne przypadki możesz mieć na benzynie, myślisz, że wtryski lub
>>>> turbo przeżyją rozpuszczalnik i opiłki?
>>>>
>>>
>>> Mam raczej na mysli cala kolekcje: DPF (bluetec pewnie jeszcze wiecej
>>> doklada wrazen), EGR, elektrowtryski, dwumasa, turbo ze zmienna
>>> geometria. Czesc z tych elementow jest rowniez w benzynie ale jakos
>>> ciezko znalezc osoby, ktore wymieniaja dwumase w benzynie.
>>
>> Za to wariator psuje się na potegę - problem dokładnie taki sam, więc co
>> za różnica?
>
> Eeee, nie jest tak zle. Przeprowadzilem malo dokladny ale dajacy jakis
> poglad test
Mi dał lepszy pogląd test empiryczny - w żadnym dieslu nie zepsuło mi się
koło dwumasowe, a wariator na dwa silniki które go zawierały zepsuł się
chyba z 5 razy.
Skuteczność 100%. ;-)
>> To dobrze chyba, że nie jest prymitywny?
>
> Jesli przeklada sie to na trwalosc i niezawodnosc to wolalbym klepaka,
Może Ty byś wolał, ale jednak większość klientów na nówki wybiera
nowoczesne, turbodoładowane i mocniejsze diesle.
Nawet jeśli mają wybór.
>> A jeśli ktoś kupuje cokolwiek z 8 ręki z przekręconym na 150 tys
>> przebiegiem i chce w niego wierzyć, to już jego sprawa.
>> Na tym polega właśnie problem ze starymi dieslami, że faktycznie jeżdżą
>> więcej i mają te swoje 300-400 tys km przebiegu, a na tyle jest
>> obliczona żywotność silnika.
>> Po prostu kupujesz samo nadwozie, resztę musisz włożyć nowe. ;-)
>>
>
> Tak, tu masz sporo racji - faktycznie diesle wciaz sa podstawa jesli
> chodzi o transport komercyjny i kupowanie starszego diesla jest ryzykowne.
> Wiem, ze nie ma tutaj jednoznacznej odpowiedzi, kazde rozwiazanie ma swoje
> wady i zalety. W kazdym razie jesli przy nastepnym zakupie bede mial
> swobode wyboru - wroce do benzyny :]
A ja niekoniecznie, nie stać mnie na lanie do baku za 60 zł za każde 100 km.
To już wolę do auta dołożyć.
Następne wpisy z tego wątku
- 18.01.14 22:40 J.F.
- 18.01.14 22:38 yabba
- 18.01.14 23:51 atm
- 19.01.14 00:14 Tomasz Wójtowicz
- 19.01.14 08:15 Cavallino
- 20.01.14 13:44 Nathan
- 25.01.14 18:33 Trybun
Najnowsze wątki z tej grupy
- serce boli
- Seicento vs Szydło, comes back :)
- Zasięg Tesli przy szybszej jeździe
- 300km/h
- Jaka nawigacja z asystentem zmiany pasa ruchu?
- Zapierdalać
- Oszczędzanie nie jest łatwe
- Jeździ, skręca, hamuje
- Do IO i innych elektrooszolomow, tu macie prawdziwe smrody
- śnieg
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
- promile wspierają Ukrainę
- Chińczyki są LEPSZE ;-)
- Już nie płoną
Najnowsze wątki
- 2025-01-15 Gdańsk => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-15 Żerniki => Specjalista ds. Employer Brandingu <=
- 2025-01-15 Kraków => User Experience Designer <=
- 2025-01-15 CYA: Minister Finansów odbija piłeczkę do PKW :-) [obiektywny brak możliwości wykonania wewnętrznie sprzecznej uchwały]
- 2025-01-15 Gdańsk => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-01-15 Zielona Góra => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-01-15 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2025-01-15 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2025-01-15 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-01-15 Białystok => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2025-01-15 Warszawa => Programista .NET (C#/.NET) <=
- 2025-01-15 Warszawa => Developer Microsoft Dynamics 365 Finance & Operations (D36
- 2025-01-15 Warszawa => Account Manager - Usługi rekrutacyjne <=
- 2025-01-15 serce boli
- 2025-01-14 Seicento vs Szydło, comes back :)