  • Data: 2016-03-31 17:01:58
    Temat: Re: [OT] życie erotyczne a telefon
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-03-31 o 15:04, s...@g...com pisze:

    > Tak myśle że jak by prąd wyłączyli na miesiąc to by
    > od razu populacja nam skoczyła w góre

    Jesteś w błędzie.
    Większość teraz mieszka w blokach.
    Ja wyłączą prąd to poza internetem i telewizją zniknie
    też woda, gaz a w zimie centralne ogrzewanie.
    Nic nie kupisz w sklepie bo kasy też na prąd i internet.
    Po miesiącu jak wróci prąd to zaczną wracać ci którzy mieli
    gdzie uciekać przed tą katastrofą. Pozostałych zaczną
    wywozić do zbiorowych mogił.