  • Data: 2016-03-31 17:12:00
    Temat: Re: [OT] życie erotyczne a telefon
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-03-31 o 15:04, s...@g...com pisze:

    >Jesteś w błędzie.
    >Większość teraz mieszka w blokach.
    >Ja wyłączą prąd to poza internetem i telewizją zniknie
    >też woda, gaz a w zimie centralne ogrzewanie.

    Nie trzeba w bloku - domek, piec na gaz/olej/wegiel ... ale nowoczesny
    i bez pradu nie zadziala.
    Do weglowego moze da sie szufelka nasypac.
    Ale pompa obiegowa moze byc bardzo istotna :-)

    Wode dowioza beczkowozami.
    Moze byc pewien problem w przepompowni sciekow - ale to jeden
    generator zalatwi sprawe, a z braku wody sciekow malo :-)

    >Nic nie kupisz w sklepie bo kasy też na prąd i internet.

    Sklepy to pewnie pierwsze odpala generatory, bo tu o pieniadze chodzi
    :-)

    >Po miesiącu jak wróci prąd to zaczną wracać ci którzy mieli
    >gdzie uciekać przed tą katastrofą. Pozostałych zaczną
    >wywozić do zbiorowych mogił.

    No coz, ja jeszcze pamietam powodz 1997, ale wtedy tylko pol miasta
    zalalo ... fakt, ze wtedy nie bylismy jeszcze uzaleznieni od Internetu
    tak jak dzisiaj.

    J.