    From: Mario <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: [OT] ?wiete krowy
    Date: Thu, 26 May 2011 14:50:24 +0200

    W dniu 2011-05-26 13:21, John Smith pisze:

    > Elektroniką się zająłem jak miałem 12 lat, wtedy samodzielne projekty
    > trwały 1 dzień.

    projekty pipka dręczyciela.

    Dziś trwają 3 - 4 lata w zespołach. Ponieważ rynek nie
    > zawsze może tyle czekać, to często już się produkuje, gdy prace
    > konstruktorsko-badawcze jeszcze trwają.
    >
    > Jeżeli nie wykształcimy następców, to obecna polska elektronika upadnie
    > tak, jak to miało miejsce w latach 90-tych, kiedy to zlikwidowano polski
    > przemysł elektroniczny, obok innych.

    Mity. W momencie zmian ustrojowych Elwro najlepiej zarabiało na ubocznej
    produkcji plastikowych pojemników na jajka i innych tego typu
    drobiazgach. Naukowa instytucja w której wtedy pracowałem miała komputer
    PC/AT w którym była elwrowska płyta główna. To była porażka - Trzeba
    było używać bez turbo bo nie pracował stabilnie na 12MHz a byle
    przywieziony z Singapuru pracował na 33MHz (386).
    Jedyne co było w miarę dobre to parę typów urządzeń audio z Diory. I
    jestem pewien, że ich wdrażanie nie trwało 1 dzień a wiele miesięcy jak
    nie lat.

    MD