  • Data: 2011-05-27 11:36:02
    Temat: Re: [OT] ?wiete krowy
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "John Smith" <d...@b...pl> napisał w wiadomości
    news:irnqrv$k6m$1@node2.news.atman.pl...

    > Nigdy nie byłem i nie jestem zwolennikiem komunizmu, tym niechętniej
    > patrzę na jego powrót, tym razem pod innym szyldem i hasłami.
    > Zdanie może być niezrozumiałe, ale jak spojrzysz na Chiny to zobaczysz
    > przedziwny (na "pierwszy rzut oka") ustrój - komunistyczny kapitalizm.
    > A słowo "dalej" dotyczyć może tylko technologii, jako społeczeństwo
    > kretyniejemy.
    > Tak jak za komunizmu, tak i obecnie ogranicza się wolność jednostki,
    > inwigilacja polskich obywateli teraz właśnie przeżywa największy rozkwit.
    > W imię czego, zapytam?

    Powielamy cechy (w tym przypadku socjalizmu) często bez
    świadomości powielania. Ja jestem przeciwnikiem wielkim,
    ale wiem, że czasami mogę być jego apologetą, choćby
    z powodów sentymentalnych. Człowiek po latach zaciera
    nieprzyjemne doznania, zostają dobre.
    Ograniczenia jednostki narastają od czasów "kamienia łupanego".
    Dlaczego teraz mielibyśmy robić co nam rzewnie podoba???
    I tu z niechęcią, ale zacytuje klasyka "jeżeli uczciwy, to nie musi się
    bać".
    ;).

    Artur(m)