  • 1. Data: 2011-05-23 10:06:05
    Temat: [OT] Święte krowy
    Od: Górski Adam <gorskiamalpa@wpkropkapl>

    Witam,

    Dobrze że się taki temat co jakiś czas pojawi, widać wtedy jak wielu
    ludzi czyta tą grupę.

    Szkoda tylko że dyskusję na temat prowadzi zaledwie kilku...

    Adam Górski

  • 2. Data: 2011-05-23 13:06:19
    Temat: Re: [OT] Święte krowy
    Od: Arkady <p...@o...eu>

    W dniu 2011-05-23 12:06, Górski Adam pisze:
> [...]
    > ludzi czyta tą grupę.
    >
    > Szkoda tylko że dyskusję na temat prowadzi zaledwie kilku...

    A o czym tu dyskutowac od lat wiadomo ze elektroda to przechowalnia SBekow.

  • 3. Data: 2011-05-23 13:42:00
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Arkady,

    Monday, May 23, 2011, 3:06:19 PM, you wrote:

    [...]

    > A o czym tu dyskutowac od lat wiadomo ze elektroda to przechowalnia SBekow.

    *PLONK!*

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 4. Data: 2011-05-23 14:32:01
    Od: John Smith <d...@b...pl>

    > Hello Arkady,
    >
    > Monday, May 23, 2011, 3:06:19 PM, you wrote:
    >
    > [...]
    >
    > *PLONK!*

    Hahahahahahaha

  • 5. Data: 2011-05-23 14:57:05
    Od: "sundayman" <s...@p...onet.pl>

    > Szkoda tylko że dyskusję na temat prowadzi zaledwie kilku...

    Ale o czym tu dyskutować. Można najwyżej wylewać swoje żale.
    Elektroda to ztcw prywatne forum, właściciel ma taką koncepcję, i szlus.
    Zresztą, czy inna byłaby lepsza ? Można by pewnie zrobić pucz adminów, ale czy
    nowi byliby lepsi ?
    Sam się nieraz irytuję, jak jeden z drugim purytanem wpieprzają swoje
    adminowskie komentarze
    "zdanie kończymy kropką".

    Kuśwa, sam nieraz zwracam uwagę ludziom, ale nadgorliwość jest gorsza od
    faszyzmu.\
    W końcu elektroda to nie forum polonistów, oczywiście z wszechobecną pogardą i
    ignorancją językową
    walczyć trzeba, ale nie z każdym brakiem przecinka.

    Zwłaszcza, że nieraz taki admin zauważy, że brak kropki, a nie zauważy, że ktoś
    pisze
    "ja nie wiem, u mnie bynajmniej działa". Parę razy pisałem do autorów takich
    tekstów,
    żeby im wyjaśnić co i jak, ale na PW, i kulturalnie - jak kolega. Zawsze
    dostałem grzeczną odpowiedź.

    No, i sam się zacząłem znowu uskarżać :)

    Admini są "krwią z krwi" naszej, i niestety (?) są emanacją nas jako
    społeczeństwa.
    Ja tylko żałuję, że trudno jest z nimi dyskutować, bo jak któryś usunie posta,
    to nawet nie wiadomo kto...

    Ale generalnie, elektroda jaka jest taka jest, jej wartością są userzy, a nie
    admini.
    I chyba nie warto toczyć jakichś bojów, bo efektu i tak nie będzie...chyba.

  • 6. Data: 2011-05-23 15:19:15
    Od: Arkady <p...@o...eu>

    W dniu 2011-05-23 16:57, sundayman pisze:

> [...]
    > ale czy nowi byliby lepsi ?
    > Sam się nieraz irytuję, jak jeden z drugim purytanem wpieprzają swoje

    Bo to nie forum pasjonatow elektroniki a filologow jezyka polskiego
    widocznie.

    Dlatego mamy taka srqiala elektronike w tym kraju gdzie piekarz buduje
    mosty a filolog projektuje elektronike.

  • 7. Data: 2011-05-23 16:18:40
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello John,

    Monday, May 23, 2011, 4:32:01 PM, you wrote:

    > Hahahahahahaha

    *PLONK!*

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 8. Data: 2011-05-23 18:22:47
    Od: "Tom" <e...@g...pl>

    Jeden admin miał swoją stronę w necie. Można było mu się wpisać jako gość,
    ale nie pamiętam kto to był, bo to było kilka lat temu.

  • 9. Data: 2011-05-23 18:24:49
    Od: "Tom" <e...@g...pl>

    Inny admin był ścigany przez prokuraturę, bo coś nawywijał jako
    krótkofalowiec, ale tez nie pamiętam o co tam chodziło

  • 10. Data: 2011-05-23 18:29:05
    Od: "Tom" <e...@g...pl>

    Adminów z Elektrody trzeba tępić na maxa. Przypuszczam, że niktórzy to
    smarkacze po kilkanaście lat i mają odchyłki od normy.