  • Data: 2011-05-26 15:24:23
    Temat: Re: [OT] ?wiete krowy
    Od: Mario <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Hello Mario,
    >
    > Thursday, May 26, 2011, 2:50:24 PM, you wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Przestań - to nawet bez turbo nie chciał działać. Była to jedyna płyta
    > główna, w której zobaczyłem tyle TTLi i wlutowane długie szyny
    > zasilania i masy. Typowa konstrukcja lat 60/70 a nie początku lat
    > 90-tych.

    > Było tego znacznie więcej, naprawdę. Fonia produkowała przyzwoity
    > sprzęt profesjonalny za komuny właśnie. Kaprzak robił Koncerta -
    > całkiem przyzwoity magnetofon. Itd.

> [...]

    Teraz LG i inne azjatyckie firmy pod Wrocławiem robią większe
    wyświetlacze lcd :)
    Dolam robił też klawiatury kontaktronowe i trochę układów hybrydowych
    cienkowarstwowych. Miał tez produkcję specjalną - zdaje się zapalniki
    czasowe do bomb :) W nowych realiach, produkcji specjalnej nie dało się
    pewnie utrzymać, a reszta w sumie nie była rewelacją przy konfrontacji z
    produkcją zagraniczną. Ale dalej się u nich robi.
    Generalnie zakłady elektroniczne padły gdyż nie radziły sobie w nowych
    warunkach. I chyba dobrze bo inaczej wysysałyby dotacje z budżetu jak
    huty, stocznie i kopalnie.

    MD