-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!plix.pl!newsf
eed1.plix.pl!goblin1!goblin2!goblin.stu.neva.ru!multikabel.net!newsfeed20.multi
kabel.net!eweka.nl!lightspeed.eweka.nl!postnews.google.com!news1.google.com!bor
der1.nntp.dca.giganews.com!nntp.giganews.com!nx02.iad01.newshosting.com!newshos
ting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.n
eostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Date: Fri, 08 Apr 2011 20:49:43 +0200
From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.15) Gecko/20110303
Thunderbird/3.1.9
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Nowe opony, a oś
References: <inei20$b4k$1@sunflower.man.poznan.pl> <inenpn$q9$3@inews.gazeta.pl>
<tyqixdzyv04j$.dlg@lepper.institute.com> <inet11$hl7$1@inews.gazeta.pl>
<3zdgueoiwiht$.dlg@lepper.institute.com> <inf30b$7ok$1@inews.gazeta.pl>
<q...@l...institute.com> <inf3po$9pi$1@inews.gazeta.pl>
<8...@l...institute.com> <inf5r8$h31$1@inews.gazeta.pl>
<zp4hzsxmz881$.dlg@lepper.institute.com> <infd6t$9gq$1@inews.gazeta.pl>
<s...@l...institute.com> <h...@b...softax.pl>
<149c9zsrarer8$.dlg@lepper.institute.com> <inhls1$dc$1@news.onet.pl>
<1...@l...institute.com> <inijp4$tvf$1@news.onet.pl>
<injlvd$bbj$1@inews.gazeta.pl> <inl0be$bij$1@news.onet.pl>
<4d9e193b$0$2438$65785112@news.neostrada.pl>
<c1.01.3Q5K5V$0DO@mike.oldfield.org.pl>
In-Reply-To: <c1.01.3Q5K5V$0DO@mike.oldfield.org.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 27
Message-ID: <4d9f58c6$0$2442$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.11.131.185
X-Trace: 1302288582 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 2442 83.11.131.185:6391
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2361210
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2011-04-08 00:55, Adam Płaszczyca pisze:
> Dnia Thu, 07 Apr 2011 22:06:19 +0200, Tomasz Pyra napisał(a):
>
>> Dokładnie. Poślizg podsterowny nadal jest bezpieczniejszy, bo opanowanie
>> go to głównie hamowanie,
> ...zamieniające go w nadsterowny
A to już zależy jak kto potrafi hamować.
Najefektywniej w takiej sytuacji wyprostować koła i hamować prosto tak
długo jak dużo jest miejsca.
Poślizg podsterowny to brak przyczepności kół kierowanych.
W niewielkim stopniu można tej przyczepności pomóc dociążając przednią oś.
Ale jak przegięcie z prędkością jest zbyt duże na taki zabieg, to trzeba
hamować.
Do wyhamowania tylko trochę, można wypuścić auto trochę bokiem i to
wystarczy, a nie popsuje toru jazdy.
Ale jak prędkość jest na to za duża, to nic lepszego od hamowania na
wprost się nie wymyśli.
> , ale to juz urok 'bezpiecznego FWD'
W zasadzie różnice między FWD, a RWD pod względem takiego poślizgu
podsterownego nie są duże.
RWD łatwiej będzie puścić bokiem, co daje możliwość pojechania bardziej
efektownie, ale jeżeli chodzi o efektywność będzie pewnie podobna.
Następne wpisy z tego wątku
- 08.04.11 20:54 Marcin 'Yans' Bazarnik
- 08.04.11 20:57 Tomasz Pyra
- 08.04.11 21:03 Marcin 'Yans' Bazarnik
- 08.04.11 21:20 Marcin 'Yans' Bazarnik
- 08.04.11 21:33 Marcin 'Yans' Bazarnik
- 08.04.11 21:38 J.F.
- 08.04.11 21:40 Artur Maśląg
- 08.04.11 21:51 Marcin 'Yans' Bazarnik
- 09.04.11 05:46 JAM
- 09.04.11 10:00 Tomasz Pyra
- 09.04.11 12:11 Robert Rędziak
- 09.04.11 19:33 Artur Maśląg
- 09.04.11 19:58 JAM
- 09.04.11 21:17 J.F.
- 09.04.11 22:43 Tomasz Pyra
Najnowsze wątki z tej grupy
- Nowy Outlander PHEV w PL
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- Antyradar
- zasniecie
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
Najnowsze wątki
- 2024-12-30 Moduł BT BLE 5.0
- 2024-12-30 Łódź => Application Security Engineer <=
- 2024-12-30 Lublin => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-30 Nowy Outlander PHEV w PL
- 2024-12-30 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-12-30 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-28 Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- 2024-12-29 Pomiar amplitudy w zegarku mechanicznym
- 2024-12-28 Antyradar
- 2024-12-28 Deweloper przegral w sadzie musi zwrócic pieniądze Posypia sie kolejne pozwy?
- 2024-12-28 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-12-28 Warszawa => Sales Assistant <=
- 2024-12-28 Warszawa => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-28 Warszawa => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2024-12-28 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S