eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyNowe opony, a ośRe: Nowe opony, a oś
  • Data: 2011-04-08 21:33:27
    Temat: Re: Nowe opony, a oś
    Od: Marcin 'Yans' Bazarnik <t...@s...won> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 2011-04-08 20:57, Tomasz Pyra wrote:
    > W dniu 2011-04-08 06:34, Filip KK pisze:
    >> W dniu 2011-04-07 22:06, Tomasz Pyra pisze:
    >>
    >>> Dokładnie. Poślizg podsterowny nadal jest bezpieczniejszy, bo opanowanie
    >>> go to głównie hamowanie, (...)
    >>>
    >> Opanowanie wylatującego przodu to hamowanie? Hamowanie nic nie da...
    >> Pogorszy, bo koła i tak są zablokowane.
    >
    > Dlaczego mają być zablokowane?

    :-)))

    > Poślizg podsterowny to sytuacja kiedy na zakręcie brakuje przyczepności
    > na osi kierowanej i samochód nie skręca tak mocno jak chciałby kierowca.

    Tak naprawdę, to wtedy, gdy: kąt poślizgu opon wykracza poza pewien
    graniczny kąt przy którym opony mają największą przyczepność :-)

    HINT: Samochód _nigdy_ tak naprawdę nie skręca tak mocno jak skierowane
    są koła (czyli tak jak chce kierowca), jednak różnica jest na tyle
    niewielka, że niezauważalna - chyba, że przekroczymy pewien graniczny
    kąt... a wtedy..... :-)

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: