eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaNowe liczniki radiowe.... › Re: Nowe liczniki radiowe....
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
    blin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt
    -spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Subject: Re: Nowe liczniki radiowe....
    References: <a...@n...neostrada.pl>
    <5763dfca$0$12551$65785112@news.neostrada.pl>
    <57668a6a$0$659$65785112@news.neostrada.pl>
    <nk68vi$q66$1@node1.news.atman.pl> <nk6j8c$1svj$2@gioia.aioe.org>
    <10mkasmylfj4g.wd4zk2eoyd90$.dlg@40tude.net>
    <nk7hvm$6v3$1@node1.news.atman.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <nk8p4r$fgg$1@node1.news.atman.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <nk9iep$mq9$1@node2.news.atman.pl>
    <576858e3$0$639$65785112@news.neostrada.pl>
    <nkbauv$cft$1@node2.news.atman.pl>
    <576a5c73$0$640$65785112@news.neostrada.pl>
    <nkdsh4$u8v$1@node2.news.atman.pl>
    <576a7969$0$15189$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: : : :
    Date: Wed, 22 Jun 2016 14:17:17 +0200
    User-Agent: slrn/pre1.0.3-10 (Linux)
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Message-ID: <s...@f...lasek.waw.pl>
    Lines: 33
    NNTP-Posting-Host: 77-253-217-116.static.ip.netia.com.pl
    X-Trace: 1466597837 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 12563 77.253.217.116:25768
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:701608
    [ ukryj nagłówki ]

    Pan J.F. napisał:

    >>> No dobra, moze byc jeszcze jak kiedys w TP - faktura wystawiona
    >>> powiedzmy 7-go, do skrzynki dochodzi 20 ... no ale termin platnosci
    >>> 30-go ...
    >> Ano... i nie ma konkretnie podane "zapłać do". Owszem, na fakturze
    >> jest, bo tego chyba wymaga prawo. Ale na upomnieniu już nie ma. I o
    >> to mi właśnie chodzi, że sobie mogą to upomnienie "antydatować", że
    >> jak przyjdzie do klienta, to już niema de facto nakrzyczanego "zapłać
    >> w ciągu 2 tygodni", bo oni sobie te dwa tygodnie liczą nie od
    >> otrzymania poleconego przez klienta, nieważne, że na zwrotce jest
    >> pisana data, kiedy klient otrzymał, lecz od daty na piśmie, nieważne,
    >> jak długo przeleżał list z tym upomnieniem na
    >
    > No ale klient dostal fakture z podanym terminem platnosci i powinien
    > w tym terminie zaplacic.
    > I tego sie trzymamy, a nie tego, ze go miesiac pozniej strasza
    > odcieciem bez podania daty :-)

    Jeszcze jedno mi się przypomniało. Taką rzacz słyszałem kilka
    tygodni temu w radiu. Któryś z urzędów, chyba nawet skarbowych,
    zrobił eksperyment. Masowo wysyłane pisma o treści "Wzywa się
    w terminie... do osobistego stawienia się... pod groźbą kary
    administracyjnej..." zastąpili listami pisanymi jak do ludzi,
    gdzie proszono i zapraszano, niczym nie straszono. Od razu
    liczba załatwionych spraw wzrosła trzykrotnie. Nikt się nie
    migał, nie kombinował pod jakim pretekstem może nie przyjść.
    W przypadku opóźnień w płatnościach podobne rozwiązanie również
    może być skuteczne. Nie sądzę jednak, by w naszym kraju takie
    dziwne pomysły szybko się upowszechniły.

    --
    Jarek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: