  • Data: 2016-06-22 18:38:06
    Temat: Re: Nowe liczniki radiowe....
    Od: slawek <f...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 22 Jun 2016 12:45:40 +0200, Jarosław
    Sokołowski<j...@l...waw.pl> wrote:
    > większa. Nie można zrobić tak, że każdy zapłaci ryczałtem za dostęp
    > do sieci.

    Komusza argumentacja. "No... wicie rozumicie... nie może tak być bo
    co to by było."

    Uczciwa opłata za dostęp to opłata za maksymalną moc (natężenie) jaka
    ma być możliwa do pobrania. Chcę mieć korki na 20A? To znaczy że
    infrastruktura ma być adekwatna do tego. I nawet jak nie wykorzystam,
    to i tak jej utrzymanie kosztuje. Chcę pobierać 500A? Czemu nie, ale
    to wymaga po prostu grubszego kabla, więc za przesył powinno być 25x
    tyle co przy 20A.