  • Data: 2016-06-22 18:28:16
    Temat: Re: Nowe liczniki radiowe....
    Od: slawek <f...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 22 Jun 2016 11:26:07 +0200, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:
    > No coz, nie ulega watpliwosci, ze transport pradu kosztuje.

    Nie kosztuje. Kosztuje utrzymanie infrastruktury. Jak mam korki na
    20A 230V to musi być odpowiedni przewód itd. Ale temu kawałkowi druta
    jest obojętne czy używam spawarki, czy akurat dołączyłem wszystko bo
    taki eko jestem. Koszt konserwacji druta nie zależy od tego czy
    płynie nim 1A czy 1mA. Oczywiście jeżeli nie będą przekroczone
    parametry: owe 20A.

    Czyli cena za przesył powinna być od kalibru korków (gotowości do
    dostarczenia maksymalnej mocy jakiej chcemy) oraz odległości od
    elektrowni, a nie od kWh. Proste i oczywiste.