  • Data: 2012-02-18 13:24:02
    Temat: Re: Nieśmiertelność w nieludzkim świecie XXI wieku...
    Od: "L501 aneryS" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Grzegorz Kurczyk" <g...@c...slupsk.pl> napisał w
    wiadomości news:4f3f9411$0$1273$65785112@news.neostrada.pl...

    > Wszystkie koncerny farmaceutyczne walczą (dla naszego dobra) aby móc nas
    > leczyć. Ale broń Boże nie wyleczyć !!! ;-)

    No jak byś chciał? lient nie chce dobra? Oni dobrzy wujkowie, co serce
    oddadzą, a ja nie chcę dobra? :)
    Wiadomo - przedawkujesz jeden lek (bo paniusia b. przeziębiona złoi w jednej
    porcji Apap, Gripex, Codipar,

    > Chodzi mi o bełkot marketingowy słowa GRATIS czyli za darmo. Jakby było
    > napisane "dodatkowe 0,1L wkalkulowane w cenę 1L" to wszystko jasne. :-)

    Przecież sobie jaja robię :) Wiadomo, że ten gratis to ośmieliłbym się rzec,
    że jest pozorny.

    > Jak to mówią: Wszyscy producenci i politycy chcą NASZEGO DOBRA !!! Nie
    > pozwólmy im go sobie zabrać !!! :-) ;-)

    Otóż to właśnie, miałem to napisać na zakończenie, ale mnie ubiegłeś :))

    Pzdr:)