  • Data: 2012-02-18 12:05:32
    Temat: Re: Nieśmiertelność w nieludzkim świecie XXI wieku...
    Od: Grzegorz Kurczyk <g...@c...slupsk.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 18.02.2012 11:49, L501 aneryS pisze:

> [...]
    > pani, która jawnie mówi, że pilotuje śmigłowiec, wprost ujawnia, że
    > zażywa środek zawierajacy pseudoefedrynę... hehm, pseudoefedryna i
    > kierowanie pojazdami mechanicznymi... Jest nawet stosowna uwaga (ogólna
    > co do leku, ale poczytałem też o właściwościach składników) w ulotce
    > "zachować ostrożność" http://www.usp.pl/gripex/upload/gripex.pdf
    > Zawarty dekstrometorfan też nie jest taki spoko...
    > Ale to jest moje dobro :P
    > (A że pani odurzona lekiem wyrżnie w zbocze góry swym śmigłowcem ktory
    > przeciez pilotuje, to już insza inszość)

    Wszystkie koncerny farmaceutyczne walczą (dla naszego dobra) aby móc nas
    leczyć. Ale broń Boże nie wyleczyć !!! ;-)

    > Chcesz innych pozbawić dobra? :)) Kup se a dostaniesz setkę za darmo :)))
    > Kup dziesięć, a cały litr za darmo dostaniesz :-))

    Chodzi mi o bełkot marketingowy słowa GRATIS czyli za darmo. Jakby było
    napisane "dodatkowe 0,1L wkalkulowane w cenę 1L" to wszystko jasne. :-)

    Jak to mówią: Wszyscy producenci i politycy chcą NASZEGO DOBRA !!! Nie
    pozwólmy im go sobie zabrać !!! :-) ;-)

    Pozdrawiam łykendowo
    Grzegorz