  • Data: 2012-02-19 07:53:42
    Temat: Re: Nieśmiertelność w nieludzkim świecie XXI wieku...
    Od: "L501 aneryS" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    napisał w wiadomości news:jhpgjf$1q6$1@inews.gazeta.pl...
    > IMO mały nie ma możliwości testowania, zatem
    > nie może produkować tak dobrze, jak duży, który
    > może stale udoskonalać to, co robi.

    Jeśli ma głowę na karku, to jednak może przyłożyć się do jakości produktu.
    Jeśli nie partaczy wyrobu, np. byle jak przycinając jego komponenty, do
    każdej sztuki inaczej, bo jednak dokładniejszy pomiar zabiera więcej czasu,
    jeśli korzysta z dobrych szablonów, a nie do momentu, gdy ten się rozsypie
    na kawałki, jeśli cukiernik rzetelnie odliczy ilość mąki i cukru do ciasta,
    czy "przypraw" do masy czekoladowej (btw. jadł ktoś czekoladę z drobinkami
    chilli? Jest dobra, choc to dwa niezależne smaki razem) :), ciasto w piecu
    nie zostanie wyjęte pół minuty wcześniej, bo tak zarobi całą skrzynkę
    wypieków (tylko ten zakalec, itd),to może na starcie być dobry.

    > -=-
    >
    > Honor i miłość IMO nie miesza się z wielkością. To efekty wychowania.

    Tak, to siedzi w mentalności. Uczciwie przyznam, trzy lata kasjerowałem w
    sklepie, +-. Nie było to to, "co tygrysy lubią najbardziej". Ale swoją pracę
    wykonywałem najleiej jak umiałem i oceniany byłem raczej dobrze (sam
    bezpośrednio tych ocen nie dostawałem), więcej, niektórzy klienci, jak
    siedziałem na kasiorze, szli tylko do mnie. Owszem, błędy się zdarzają, nie
    myli się tylko ten, co nic nie robi. Rzecz, powiedzmy, w "procedurze obsługi
    błędu". Może nie jestem jakiś przebojowy, supermen, powiem tyle, że na słowo
    "nieuczciwość", inne takie, "robi mi się niedobrze".