  • Data: 2011-09-21 13:23:36
    Temat: Re: Nauka programowania od czego zacząć?
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:599856614.20110921151026@pik-net.pl...
    > Hello Marcin,
    > Wednesday, September 21, 2011, 2:52:14 PM, you wrote:
    > [...]
    > U mnie nic nie znika.

    Bo nie używasz OE.

    > Nieprawda - są czytniki, które nadal łamią nawet tak zapisane linki.

    No i?

    > Ale po co? Nie lepiej używać czytnika, który nie psuje linków?

    Czytającemu wszystko jedno co używasz, mu zależy tylko na tym aby link
    był cały.
    Ja np. potrafię spowodować aby był cały w OE i tego używam, bo się
    przyzwyczaiłem.

    A na dowód, że link się nie łamie:

    http://www.google.pl/search?q=%22RoMan+Mandziejewicz
    %22+%2B+%22pl.misc.elektronika%22&hl=pl&biw=1270&bih
    =593&num=10&lr=&ft=i&cr=&safe=images