  • Data: 2011-09-22 07:19:30
    Temat: Re: Nauka programowania od czego zacząć?
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Darek" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:j508pq$8tr$1@news.onet.pl...

    > Ja miałem jednego idotę na studiach, który wymusił na nas zaprogramowanie
    > urządzenia w języku maszynowy i to było stosunkowo niedawno. Tylko po co?
    > Marnowanie ludzkiego czasu i zasobów ludzkich na takie kretyńskie
    > zabawy. Marnowanie pieniędzy publicznych z których uczelnia się
    > utrzymuje...

    Nie włączam się w dyskusję, bo nie programuje, ale lubię poczytać
    mądrych ludzi, ale następne, ale...
    przejmuje mnie smutek, gdy czytam o "idiocie, który zmusza do czegoś
    To stwierdzenie przypomina mi jota w jotę wypowiedzi
    o bezsensie uczenia w szkole całek, równań (a jeszcze na dodatek,
    o Boże, z wieloma niewiadomymi), badania funkcji, i jeszcze innych głupot,
    kiedy wiadomo, że za kasą, taka panienka nie rozwiąże "już nigdy, żadnego
    równania".
    Do adremu. Uważam, że i najzacieklejszy "humanista" powinien rozumieć(!)
    czym(!) jest rozwiązywanie równań, choć nie musi ich rozwiązywać na kolanie
    prowadząc samochód:), ani programista nie musi programować w języku
    maszynowym, ale powinien zrozumieć owego programowania zasady,
    a jeżeli tego własnorozumowo nie zrobisz, nie będziesz faktycznie ich znał.
    Nie wiem, być może ten facet "przeginał", ale "programowo" nie widzę
    podstaw do tak jednoznacznego stanowiska jakie wyraziłeś.

    Artur(m)