  • Data: 2012-02-05 02:45:45
    Temat: Re: Nauka elektroniki po trzydziestce
    Od: "sundayman" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie wiem dlaczego, ale mam takie niejasne wrażenie, że te ówczesne braki
    > były bardziej mobilizujące do nauki, szukania, zdobywania, wykonywania, niż
    > dzisiejszy "full wypas" ;-)

    Też się tak pocieszam, ale nie wiem czy to słuszne.
    Z jednej strony eliminowało to jednostki słabsze, o mniejszej woli przetrwania
    :)
    Pewnie uczyło to jakiegoś radzenia sobie McGyverowego, czyli jak zrobić
    bezpiecznik z sreberka po gumie do żucia i kawałka
    wkładu od długopisu... Ale bo ja wiem, czy te zyski przewyższają straty ?

    Ale, z drugiej strony, dzisiejsza młodzież może robić takie rzeczy, o których ja
    nawet nie marzyłem, mimo oglądania uwczesnego S-F.