  • Data: 2012-02-06 13:04:39
    Temat: Re: Nauka elektroniki po trzydziestce
    Od: Mario <m...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-02-06 12:27, J.F pisze:

    > Az tak bardzo sie czasy nie zmienily - katalogi producentow sa grube,
    > ale gdzie to kupic ?
    > Czekac na darmowa probke ?
    >
    > I w sumie jest o tyle gorzej ze dawniej mozna bylo pojsc do Bomisu i
    > zobaczyc co dzis rzucili fajnego, a teraz Bomisu nie ma :-)

    W bomisie to były głównie płytki z produkcji w naszych zakładach
    Kasprzak czy Diora. Czyli głównie odpady z tego co było robione u nas w
    socjalizmie. Byliśmy wtedy dość mocno oddzieleni od tego co było
    dostępne dla amatorów na zachodzie. Teraz rzadko mi się zdarza żeby coś
    co wypatrzę na zachodnich stronkach hobbystycznych (i chcę wypróbować)
    było niedostępne w sklepach internetowych

    --
    pozdrawiam
    MD