  • Data: 2012-02-06 13:48:03
    Temat: Re: Nauka elektroniki po trzydziestce
    Od: Piotr Gałka <p...@C...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:jgodff$8ns$1@inews.gazeta.pl...

    > Az tak bardzo sie czasy nie zmienily - katalogi producentow sa grube, ale
    > gdzie to kupic ?
    > Czekac na darmowa probke ?

    Ale ja nie o najbardziej wyrafinowanych elementach, tylko o tych które da
    się kupić.
    Teraz cena nawet $10 za jakiś element nie jest ceną zaporową a wtedy, nawet
    jakby można było kupić to była zaporowa, a przyczyna - komuna.
    Się powtórzę: Namówiłem kolegę, aby on namówił mamę aby wydać 60zł (pensje
    rzędu 2000zł) na tranzystor krzemowy (pierwszy jaki miałem w ręku - BF520),
    dzięki któremu zegar ciemniowy jaki mu zrobiłem być może (bo nie byłem
    pewien) stanie się o rząd stabilniejszy (stał się). Było pewnie jakieś inne
    rozwiązanie, ale za mało wtedy wiedziałem.

    > I w sumie jest o tyle gorzej ze dawniej mozna bylo pojsc do Bomisu i
    > zobaczyc co dzis rzucili fajnego, a teraz Bomisu nie ma :-)

    Te sklepy (przynajmniej niektóre) z tą samą obsługą (posiwiałą już), nadal
    funkcjonują (pod innymi nazwami, ale w tych samych miejscach). Jeden taki
    czasem jeszcze odwiedzam, ale kolejki kilkudziesięciu osób to już tam nie ma
    jak wtedy gdy rzucili kineskopy do Neptunów, czy magnetofony MK-125 (chyba,
    że symbol pomyliłem).
    P.G.