  • Data: 2010-10-16 12:09:41
    Temat: Re: Następny sposób na ciągłość tradycji zwykłych żarówek :-)
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-10-16 11:11 Papkin napisał(a):

    > O! Jestes bardzo na czasie a glowa pracuje. Nie ma jak mundre przepisy,
    > cos jak z listami do 50g i ominieciem tego syfiastego prawa przy pomocy
    > blaszki - tony dodatkowego zelastwa wozone po kraju (ile ropy idzie na
    > to...) i tony roznoszone przez biednych ludzi... aha ile % blaszek
    > trafia na zlom? Strzelam ze <5%, czyli tracimy jeszcze enerie i czas na
    > wydlubanie z matki natury rud, przerob i przetop,walcowanie +ciecie na
    > docelowe blaszki. Sam zebralem juz z 3kg blaszek inposta, wystawie przed
    > plot i zlomiarze wezma. Inni wala to do kubla i tyle.

    Inpost zbiera blaszki i daje za to nagrody. Tak że opłaca się zbierać a
    nie wyrzucać. :)
    http://www.kody-pocztowe.info/ekoinpost.htm
    10 blaszek - długopis (dobre i to :))
    20 blaszek - smycz do kluczy
    50 blaszek - kubek
    100 blaszek - maskotka (struś)

    No to czekam aż na Allegro ukaże się twoja aukcja kilkunastu strusi. :)

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/