  • Data: 2010-10-16 12:05:06
    Temat: Re: Następny sposób na ciągłość tradycji zwykłych żarówek :-)
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 16 Oct 2010 10:57:22 +0000 (UTC), Jarosław Sokołowski wrote:
    >No cóż, jest to zatrważające, że jak ktoś bierze się do sprzedawania
    >jakiegoś mózgojeba jako "przedmiot kolekcjonerski", to znaczna część
    >społeczeństwa nie widzi w tym niczego nadzwyczajnego.

    no wiesz, czesc spoleczenstwa moze popierac wolna maryche, inna czesc
    moze nie rozumiec czemu heroina jest zakazana a wodka nie.

    Byc moze nalezalo jeszcze troche poczekac - do tej pory obywatele moze
    nie calkiem zdawali sobie sprawe ze wolne narkotyki to umierajace
    dzieci. Ich dzieci. Wodka jest jednak bezpieczna :-)
    A jak sie czasem przydarzy jakis incydent alkoholowy, to sie ukarze
    przykladnie rodzicow za brak opieki :-P

    >Gdyby statystyki
    >opierać wyłącznie o wypowiedzi internetowe, to nawet nie tyle "znaczna
    >część", co przytłaczająca większość (zresztą sądzę, że nie całkiem
    >bezinteresownie). A jak ktoś coś z tym robi, to jest wielka awantura.

    Oprocz celow sa takze i metody. Nie kazdemu moze sie podobac ze
    premier kazdego moze zamknac bez wyroku. Albo ze wymysli takie
    przepisy ze trzeba bedzie miec zezwolenie z sanepidu na zakup
    tranzystorow :-)

    >Natomiast za neutralizację durnych przepisów żarówkowych mało kto się
    >zabiera. Już dawno powinny być w sklepach żarówki o mocach 100W, 98W,
    >102W itd. przeznaczone do kolekcjonowania. Czuję się gorzej traktowany
    >od byle ćpuna. Chyba nie zasłużyłem na to.

    Przeciez sa. Cale polki wstrzasoodpornych.

    J.