eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.sci.inzynieriaNapęd pneumatyczny posuwisto zwrotnyRe: Napęd pneumatyczny posuwisto zwrotny
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news-2.dfn.de!n
    ews.dfn.de!2.eu.feeder.erje.net!feeder.erje.net!feeds.phibee-telecom.net!border
    2.nntp.ams1.giganews.com!nntp.giganews.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.new
    s.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-
    mail
    Subject: Re: Napęd pneumatyczny posuwisto zwrotny
    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    References: <r6c5c9$7gl$1$Jacek@news.chmurka.net> <r6c8jb$oh3$1@gioia.aioe.org>
    <3...@g...com>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <7...@g...com>
    <r7022j$lqs$1$Jacek@news.chmurka.net>
    From: WM <c...@p...onet.pl>
    Date: Mon, 13 Apr 2020 12:34:20 +0200
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:68.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/68.7.0
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <r7022j$lqs$1$Jacek@news.chmurka.net>
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Language: pl
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 21
    Message-ID: <5e94402e$0$500$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 79.184.235.115
    X-Trace: 1586774062 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 500 79.184.235.115:22613
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.sci.inzynieria:44154
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2020-04-12 o 23:43, Jacek pisze:
    > W dniu 11.04.2020 o 18:33, Konrad Anikiel pisze:
    >
    >> Jacek musi odkryć trzydrożny-dwupołożeniowy zawór pneumatyczny,
    >> przełączany popychaczem na tłoczysku siłownika. tiny.pl/7q5m1
    > No tak, ale lokomotywa parowa ma sporą bezwładność, a u mnie nie ma
    > żadnej, więc zawór mi się poruszy i zostanie w położeniu pół na pół i na
    > tym koniec.
    > Jacek

    Zrobiłem schemat zasady działania tego urządzenia:
    https://images91.fotosik.pl/347/382508d2c0966834.jpg

    Tłok ma czas się rozpędzić zanim uderzy w dźwignię, więc jest szansa, że
    zdąży ją całkiem przestawić nim wyhamuje.
    Dlatego rozpędzanie powinno być na dłuższej drodze, niż hamowanie
    podczas przestawiania wajchy.
    Czas napełniania i opróżniania cylindra nie jest natychmiastowy, co jest
    korzystne bo opóźnia przełączanie.

    WM

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: