  • Data: 2020-04-14 10:40:12
    Temat: Re: Napęd pneumatyczny posuwisto zwrotny
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:s...@f...lasek.waw.p
    l...
    Pan J.F. napisał:

    >Ja piszę o tych nieelaektrycznych, bardzo prostych.

    Takich jest IMO niewiele.
    wlasnie te pompki ?

    >W życiu by mi nie przyszło do głowy porównywać tak różne od siebie
    >urządzenia i ich działanie. Co jeszcze mają ze sobą wspólnego, poza
    >tym, że jedno i drugie powietrzem pędzone?

    Maja tez zawor rozdzielajacy ...

    >Jeśli staje w połowie, to do dupy taki pomysł.

    I sie sprawa komplikuje.

    Tzn - nie stanie w polowie suwu, bo jest jest ten popychac na koncu
    tloczyska,
    ale wyobraz sobie ze cisnienie spadlo, albo opory duze, tlok sie
    powolutku zbliza do konca,
    powolutku przekreca zawor ... przekreci do polowy, odetnie zasilanie,
    i wiecej sie nie ruszy.

    J.