    From: tÎż
    Subject: Re: [NTG?] Debile na rowerach..
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: 26 Dec 2012 05:47:10 GMT

    Bartosz 'Seco' Suchecki wrote:

    > To jak zwykle, odpowiedział wybiórczo, wyciął z mego posta co
    > niewygodne, doczepił się na początku do najmniej istotnego elementu. Tak
    > aby potrollowć.

    Nie przypisuj innym swoich własnych cech, rowerowy trollu. Odpowiadając
    na mój post zignorowałeś m.in.:

    "> Z pewnych badań wynika, ze steżenie CO2 we krwi rowerzysty jest
    mniejsza
    > niż we krwi kierowcy, który pokonał ten sam dystans samochodem. ZTCP
    > chodziło o koncenracje zanieczyszczeń wewnatrz samochodu.

    Jakim samochodem i jak jechał rowerem? I co z resztą szkodliwych związków?
    Masz w ogóle jakiś link do tych badań?"

    > Po pierwsze umiarkowany trening przed śniadaniem jest bardzo dobrą formą
    > utrzymania szczupłej sylwetki, ewentualnie odchudzania (spalania
    > tłuszczu, nie mięśni)

    Chyba w Twoim kolorowym świecie.

    > Po drugie, co jeszcze zabawniejsze, w pracy miałem kuchnię z wyposażoną
    > lodówką co w pełni pokrywało moje zapotrzebowanie na zbilansowane
    > śniadanie.

    Skąd się brało jedzenie w tej lodówce? Przywoziłeś na rowerku? W takim
    razie po co ta lodówka?

    > A dalej mimo faktycznego wtrącania jakiś racji, niestety wycinał co dla
    > niego
    > niewygodne,

    Co niby wyciąłem, rowerowy trollu?

    > pisał o "kale", "wypieprzaniu się", co powoduje, że nie mam
    > ochoty z nim dyskutować

    Ty z zakonu nadajesz, że określenie "wypieprzyć się" Cię mierzi? Czy też
    jest to po prostu wygodny pretekst, żeby nie odpowiedzieć merytorycznie
    na krytykę swoich rowerowych bredni?

    > Ale za to jaki jest hardy w zabieganiu o tą dyskusję, mimo, że proponuję
    > EOT, To nadal atakuje :)

    W dupie mam czy mi odpisujesz, czy nie, bo po prostu komentuję Twój
    trolling i idiotyzmy, które wypisujesz.

    --
    ss??q s? ??u??ou??