    From: "re" <r...@r...invalid>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Marketowe a firmowe
    Date: Thu, 10 Mar 2016 15:56:21 +0100
    <56e014d2$0$22838$65785112@news.neostrada.pl>
    <nbp60l$fag$1@dont-email.me> <nbr9a4$vsb$1@mx1.internetia.pl>
    <nbrr1n$i0m$1@dont-email.me>

    Użytkownik "Pszemol"

    > Chyba nie odczytałeś precyzyjnie o co pytałem w swojej wypowiedzi.
    > Gwarancja nie ma absolutnie nic wspólnego z trwałością urządzenia.
    > ---
    > Gwarancja trwałości urządzenia.

    I wciąż nie ma on związku z trwałością.
    ---
    Jak gwarancja trwałości może nie mieć związku z trwałością.

    Porównaj gwarancję oferowaną przez Hondę z tą Hyundaia
    z trwałością Hondy i trwałością Hyundaia.
    ---
    Po co ? Nie mówimy o trwałości tylko o jej gwarancji.

    Gwarancja to
    odrębny produkt sprzedawany razem z produktem głównym.
    ---
    Odrębne produkty to polisy gwarancyjne.

    > Gwarancja to jest produkt "wirtualny" dodatkowo sprzedawany
    > z produktem głównym w transakcji sprzedaży wiązanej...
    > ---
    > Nie dodatkowo.

    Dodatkowo.
    ---
    Może jakieś polisy masz na fakturze, ale typowej gwarancji nie.

    > Gwarancja nie jest cechą produktu, integralną jego częścią.
    > ---
    > Jest.

    Nie jest.

    W taki przedszkolny sposób możemy długo się bawić...
    Ale jak zaprzeczasz tezom to może uzasadnij czemu się nie zgadzasz.
    ---
    Zaraz skończę z Tobą dyskusję.

    > Jest ona niejako polisą ubezpieczenia sprzedawaną z produktem.
    > ---
    > Możesz sobie kupić polisę, ale to co innego niż gwarancja trwałości.

    Piszesz "to co innego" - Czym się różni?
    ---
    Np tym, że sprzedawana jest użytkownikom iPhonów wkładających je do
    mikrofalówki by nie rozpatrywać ich debilnych reklamacji.