    From: Dariusz Dorochowicz <_...@w...com>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Magister Inżynier elektronik
    Date: Sat, 20 Apr 2013 16:13:49 +0200
    <kkmcic$rlf$1@mx1.internetia.pl> <kkmmqg$7m0$1@speranza.aioe.org>
    <kkmo9q$21j$1@mx1.internetia.pl>
    <1...@p...pl.invalid>
    <kko4or$gej$1@mx1.internetia.pl>
    <1...@p...pl.invalid>
    <516fbcf1$0$1230$65785112@news.neostrada.pl>
    <kkoku6$bjf$1@speranza.aioe.org> <kkrncu$1oa$1@news.vectranet.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <5171c392$0$26689$65785112@news.neostrada.pl>
    <kksm8o$6rd$1@mx1.internetia.pl>
    <9...@p...pl.invalid>
    <517289c2$0$1248$65785112@news.neostrada.pl>
    <kku3q3$271$1@node1.news.atman.pl>
    <51729c85$0$1229$65785112@news.neostrada.pl>

    W dniu 2013-04-20 15:47, Anerys pisze:

    > Użytkownik "Dariusz Dorochowicz" <_...@w...com> napisał w wiadomości

    > Mieści się w domenie Vectry, Vectra jest tam jako główny operator. Także
    > wpisy nie wskazują na poddomeny. Raczej jest to taki host, jak mój w UPC.

    Wiesz, moje wpisy w Netii wskazują na mnie - znaczy firmę (przynajmniej
    tak było wysyłane), ale w TP już nie.

    > Ja chyba do nich zadzwonię, albo wystrzelę od razu do sekretoariatu, czy
    > Gabinetu Pana Dyrektora...

    Tyko dobrze się przedstaw, bo inaczej skończy się na "pierwszym
    kontakcie". Jak do mnie dzwonią i proszą "z osobą decyzyjną", to w
    najlepszym wypadku trafia na mnie, a jestem od spławiania, ewentualnie
    zapytania "co ja z tego będę miał" - znaczy z ankiety. Najlepsza
    odpowiedź jak do tej pory - "satysfakcję".
    Na pytanie, czy mogą kontakt do dyrekcji, to nie. A dlaczego? Bo nie.
    Firmy cenią czas zarządów.

    > Tak, jak ja jestem klientem UPC, tak on Vectry.

    Ale jeżeli to firma, to o ile takie spamowanie nie jest ich celem
    działalności, poinformowanie ich powinno pomóc. A operator ma to w
    głębokim poważaniu, bo jeszcze im klient ucieknie jak zwrócą uwagę.

    > Jak na razie chyba tylko Vectra zignorowała mnie całkowicie. Kiedyś mi
    > jakiś portscan przylazł w ilości kilkanaście tysięcy w ciągu chyba pół
    > godziny, to admin ICPNetu (to chyba był 2004 rok, bo jeszcze miałem
    > SDI), pan Czarek (o ile imienia nie pomyliłem), odpisał mi chociaż coś w
    > stylu "pocałuj mnie w dupę, portscan nie jest niczym złym".

    No widzisz, jak piszę jako firma (a mogę), że zablokuję ich IP u mnie i
    będą mnie mogli pocałować w d. jak coś będą chcieli, to pomaga. Ale też
    nie zawsze.

    > Sra mi po mailach, wystarczy. Kontaktowałem się z 1, czy 2 firmami tam
    > zasugerowanymi, jako ich kampania, uzyskałem stuprocentowe odcięcie się
    > od sprawcy.

    Ma otwarty 25? jak nie, to masz dużą szansę, że jednak ktoś ma śmiecia w
    systemie. Ja po obejrzeniu działania paru wirusów po prostu poblokowałem
    w firmie bezpośrednie wyjście na 25 na świat. Przez serwer pocztowy -
    proszę bardzo. Oczywiście użytkownicy mogą powiedzieć, że chcieliby -
    ale wtedy biorą na siebie odkręcanie w razie czego spraw na spamlistach.
    Jakoś nie ma na to chętnych.

    > Odpiszę niebawem (godzina, dwie...), na mailu mogę mieć inną ksywę, (ale
    > zaznaczę, że to ja) (IP nadawny będzie takie jak tutaj, nic nie
    > tuneluję) bo mam kilka na różnych. Odpowiem przez reply, stosownie
    > zmieniając co trzeba, jeśli mi program pocztowy to puści (zdarzyło się,
    > że nie puścił) :) A jak nie, to jako nową wiadomość.

    Spoko, dzisiaj jestem w domu ;) Cenię sobie swój wolny czas. Chyba, że
    Ci zależy na czasie, to daj znać, od razu posprawdzam. Ale nikt i tak
    nie zareaguje wcześniej niż w poniedziałek w południe.

    Pozdrawiam

    DD