  • Data: 2013-04-20 16:28:55
    Temat: Re: Magister Inżynier elektronik
    Od: Dariusz Dorochowicz <_...@w...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-04-20 15:16, Anerys pisze:

    > Bo Panie Kolego - nie konstruowano wówczas przewodów jednomodowych,

    Tego to nie słyszałem - gdzie coś takiego widziałeś? Pośmiałbym się, a
    na p.l.c. jakoś tak cicho się zrobiło.

> [...]
    > opóźnieniem, zlikwidujesz to panie przez złocenie końcówek (a złoto do
    > w.cz. się kiepskawo nadaje, ale do m.cz. raczej tak), miedź o czystości
    > sześciu dziewiątek minimum (99.9999%), albo cudowne mieszanki
    > wyrównujące skutki dość znacznego diamagnetyzmu miedzi do przenikalności
    > względnej równej dokładnie 1.00(0)... Kładzenie kabli na amortyzowanych
    > wieszakach, albo odwrotnie... a odporne na wtórne przebicie mesy
    > 2N3055/KD502 pewnie są za mało koszerne, kosztując chyba coś kole 5 PLN
    > sztuka (Farnell), niecałe 3PLN w AVT... Prawdziwy Tranzystor musi

    2N3055 to jednak trochę wolne są.
    A może piszesz o takiej cenie za "tuningowane" 2N3055? To by dopiero
    było... Czasem się zastanawiam, że gości zajmujących się takimi
    tematami, to trzeba do marketingu zatrudniać i dać im dobrą kasę.
    Przecież oni wszystko sprzedadzą. Nie to, co absolwenci szkół
    marketingu. Mógłbym wtedy tak się nie wysilać i robić prostsze tematy
    ;), nie zawracać głowy RoManowi, klient byłby zadowolony, że ma to, co
    chciał. Same korzyści ;) A tak to trzeba domyślać się co klient może
    chcieć, potem tłumaczyć, że to, co wymyślił, tak nie do końca ma sens (z
    pewnym tematem to praktycznie u każdego trzeba to samo tłumaczyć) itd itp.

    Pozdrawiam

    DD