eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaLutownica 60W z kontrolą temperatury za mniej niż 30zł z wysyłką do domu? › Re: Lutownica 60W z kontrolą temperatury za mniej niż 30zł z wysyłką do domu?
  • Data: 2011-09-13 22:19:56
    Temat: Re: Lutownica 60W z kontrolą temperatury za mniej niż 30zł z wysyłką do domu?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "bratsiostry" <n...@i...pl> wrote in message
    news:j4oge5$eth$1@usenet.news.interia.pl...
    > Zakup samej lutownicy, przy cenach stacji takich jak tu:
    > http://allegro.pl/listing.php/search?category=0&sg=0
    &order=d&p=3&string=stacja+lutownicza&change_view=1&
    params_top_cookie=635c8699ec6a48ca70780f0e041b45ce82
    fe39d8
    > jest według mnie bez sensu. Gdzie toto położyć?

    No chwilunia - proponujesz jako "konkurencję wyrób za 225zł?
    Prawie 10x droższy? Chyba niepoważny jestes...

    Gdzie toto położyć?
    A choćby oprzeć na stojaczku z wygiętego kawałka blachy aluminiowej
    kombinerkami. Albo odżałować następne 20zł na taki zwinięty w sprężynkę:
    http://www.dealextreme.com/p/professional-soldering-
    stand-black-silver-66940

    > Sam kiedyś kupiłem do potrzeb amatorsko-domowych kopię Solomona używanego
    > wówczas w firmie, w której pracuję. Spisywała sie doskonale mimo ceny
    > parokrotnie niższej. Może to był nawet taki model:
    > http://allegro.pl/stacja-lutownicza-zd-929-zd929-c-z
    d-929c-i1813245949.html

    No ta już ma lepszą cenę i wygląda dużo porządniej.

    > Istotna jest również dostępność grotów. Jeśli kupujesz podróbę wellera
    > albo innej marki to masz pewność, że dokupisz groty za kilka lat.
    > Najtańsze wyroby mogą nie mieć wymiennych grotów albo mieć własny
    > "standard".

    Gdybyś doczytał mój post w całości to zauważyłbyś pewnie link do grotów.