eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaLutownica 60W z kontrolą temperatury za mniej niż 30zł z wysyłką do domu? › Re: Lutownica 60W z kontrolą temperatury za mniej niż 30zł z wysyłką do domu?
  • Data: 2011-09-14 11:52:11
    Temat: Re: Lutownica 60W z kontrolą temperatury za mniej niż 30zł z wysyłką do domu?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Piotr Gałka" <p...@C...pl> napisał
    > Nie wiem co daje porządna stacja w przypadku hobbysty ?
    > Problem/potrzeba regulacji pojawiła się wraz z większymi mocami
    > lutownic (dawniej nie była potrzebna).
    > W pracy sporadycznie używam lutownicy z regulacją temperatury
    > (regulacja ustawiana w rączce) i reguluję tak aby mi się dobrze
    > lutowało.
    > W domu mam chyba 30 letnią lutownicę 24V/25W. Mam możliwość
    > regulacji (mocy nie temperatury) bo zasilam ją z zasilacza z
    > wyprowadzonymi napięciami AC 6+6+6+6+6+1+1+1+1+1 V, ale zasilam
    > ją zawsze z 24V i lutuje mi się dobrze bez żadnej regulacji

    Moze dobrze dobrana, dawniej uzywalem lutownicy wraz ze
    sciemniaczem tyrystorowym, bo jednak troche za goraca byla.
    I tak jak Pszemol pisze - wypala kalafonie i lutowie.
    Taka ze stabilizacja, a obecnie i regulacja jeszcze lepsza.

    To jak bylo wiecej lutowania, bo doraznie to transformatorowa.

    P.S. Wlasnie kupilem druga transformatorowke. W Biedronce.
    Niby nie potrzebuje, stara radziecka przetrwala 40 lat to chyba
    jeszcze troche wytrzyma, ale 20 zl nie pieniadz.:-)

    J.