  • Data: 2013-06-18 00:07:52
    Temat: Re: Lutowanie QFN
    Od: Michoo <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 17.06.2013 23:36, Stachu Chebel wrote:

    > http://w852.wrzuta.pl/obraz/8ZhhRQPF7QM/qfn
    >
    > Na wewnętrznych warstwach (nie wszystkich) też jest kupa GND, ale
    > wszędzie są thermal reliefy.

    Exposed pad jest po to aby POPRAWIĆ odprowadzanie ciepła - więc sporo
    zależy od tego jak to wygląda "pod spodem"

    > Jak sądzicie, czy ja coś zrąbałem w projekcie PCB, czy facet po prostu
    > niezbyt sobie z tym radzi i zmienić fachowca? Twierdzi że dmucha hot
    > airem i dupa blada...

    A podgrzewa płytkę? Choćby i na żelazku.

    Przy czym coś takiego lutowałem hotairem bez podgrzewania i nie było
    problemów, a miejsca na odprowadzanie ciepła jak widać sporo:
    http://grota.be/~michoo/smieci/brd1.png

    Michoo