  • Data: 2013-06-18 11:05:39
    Temat: Re: Lutowanie QFN
    Od: Sylwester Łazar <i...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >Wyraźnie postawiłem pytanie: Ja zdupcyłem coś w projekcie, czy spawacz
    >do bani? Widzisz 3-cią możliwość? PCB jest SUPER, scalaki są jakie są
    >i tyle..
    Toż przecież napisałem:
    Ja, ty, monter i Analog Device. Wszyscy do bani.
    Teraz tak:
    Masz rozum, aby go używać.
    Scalaki do bani, wiara w technologię marki czyni cuda, monter się boi, a ja
    tracę czas.
    A czego oczekujesz? Mam Ci powiedzieć: użyłeś złych scalaków i czytasz
    niewłaściwe gazety tfu... datasheety?
    Czy mam nawyzywać chłopaka, którego na oczy nie widziałem, a jak coś tu
    napisał, to nie wiem nawet który?
    Wszystko do bani!
    Ale możesz jeszcze wybierać spośród chłamu perełki!
    I tu jest nadzieja.
    Zmień ten zasilacz na porządną obudowę, jak to robiłeś zapewne przez 30 lat,
    a nóżki robią Ci za chłodzenie.
    Jest też takie powiedzenie: ... bicza nie ukręcisz.
    (Przepraszam kolegę z Optela, choć to pewnie komplement)
    S.