  • Data: 2012-04-05 01:16:19
    Temat: Re: Lumia 900 - warto obejrzec
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl> szukaj wiadomości tego autora

    atm <...@v...pl> wrote:

    > Co do ekranu, najprawdopodobniej bedziesz mogl smialo przykleic folie
    > na ekran bo sporo wskazuje na to, ze ekran nie ma ochrony przed
    > tluszczem paluchowym (od 0.36):
    > https://www.youtube.com/watch?v=Z2Uyvcj35nE

    No i znowu te dziecinne osądy na podstawie fimidła z jutuba. Przecież tam
    jest normalny gorilla glass, z tłuszczu bez problemu wyciera się w rękaw lub
    w spodnie. Albo samoczynnie w kieszeni.

    > Wyjmowanie karty sim przy pomocy specjalnego diwajsa z logo Nokii tez
    > jest "dosc" specyficznym rozwiazaniem.

    Ten wichajster to zwykły szpikulec, zapewne możesz użyć innego bez logo
    Nokii i też zadziała.
    Nie masz większych problemów?