  • Data: 2012-04-05 01:17:28
    Temat: Re: Lumia 900 - warto obejrzec
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl> szukaj wiadomości tego autora

    atm <...@v...pl> wrote:

    > SGS byl dla mnie w duzym stopniu porazka: przez caly okres gdy
    > posiadalem ten telefon GPS byl skopany, a wlasciwie nie caly.
    > Poczatkowo bylo ok, pozniej update to popsul.

    No bo ten adroid to taka porażka ;)

    > Druga sprawa to ekran. Czy masz jakiekolwiek podstawy, zeby sadzic ze
    > Super AMOLED w L900 jest inny od tego w SGS? (zrodlo poprosze)

    Żródłem są twoje wypowiedzi, że ekran w SGS to porażka. Widziałem na wlasne
    oczy AMOLED ClearBlack i daleko mu do porażki. To jeden z najlepszych
    wyświetlaczy na rynku.

    > Jesli nie to znow piszesz o tym czego nie miales w reku (SGS) i
    > wyrazasz opinie na ten temat.

    Ale to ty piszesz, że był porażką. Miał gorszy obraz niż LCD czy co?

    > Moja opinia nie jest odosobniona, pogooglaj "pentile quality" czy cos
    > zblizonego.

    Ale dopóki nie googlałeś, to nie wiedziałeś co o tym myśleć? Google myśli za
    ciebie?

    > Ja mialem SGS z pentile przez ok rok a Ty?

    A ja mam inny telefon z pentile i obraz jest na nim piękny. Zdecydowanie w
    czołówce. Od porażek takich jak np. ekran HTC Wildfire dzieli go przepaść. A
    ty na podstawie swoich przykrych doświadczeń z jakichś szajsungiem oceniasz
    zupełnie inny sprzęt. (miałem poloneza z silnikiem i był porażką - to nowe
    audi pewnie też porażka, bo też ma silnik - wtf?)
    Na tzw. dzień dzisiejszy ekrany AMOLED ClearBlack to są ekrany wysokiej
    klasy, co nawet twoja wyrocznia google potwierdza. Nie wprowadzaj zatem
    ludzi w błąd, że to kiepski wyświetlacz.

    > Wyjasnij zatem prosze jaka jest Skrypkowa procedura.

    Procedura jest taka, że nie używa się takich dziecinnych sformułowań jak
    "porażka" wobec czegoś czego się na oczy nie widziało, gdy naoczni
    świadokowie potwierdzają, że jest porządne.

    > Nic mi sie nie musi wydawac, uzywam tego systemu i wiem, ze spelnia
    > moje oczekiwania. WP ich nie spelnia i trzymanie tego telefonu przez
    > godzine w rece tego nie zmieni.

    > w podobnej kwocie Androida rowniez otrzymalbys "Ładny, szybki i stabilwny
    > smartfon".

    A który to? Bo SGS2 tych wymagań nie spełnia.

    > JW
    > Nie jestes w stanie zaakceptowac lub chocby zdzierzyc, ze ktos moze
    > miec inne zdanie od Twojego

    Ale ty nie masz swojego zdania tylko zdanie z googla i z fusów.

    Hę?