  • Data: 2012-04-05 10:31:15
    Temat: Re: Lumia 900 - warto obejrzec
    Od: atm <...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2012-04-05 02:33, Skrypëk wrote:

    > Jest gorzej. Niektórzy na takie ekrany nieświadowie naklejają jakieś
    > badziewne folie.
    > Porażka ;)
    > A nie wybijesz takiemu z głowy, bo przecież tyle zapłacił za to cacko,
    > że teraz jak z jajkiem...

    Tak, to prawda ze ekran z ta emejzingowa warstwa zakleilem folia ale to
    wlasnie w tym celu, zeby nie postepowac z telefonem jak z jajkiem. Nic
    mnie tak nie irytuje jak porysowany ekran w urzadzeniu gdzie ekran jest
    najwazniejszy :]

    > Ale ja mówiłem tylko o ekranie a ty szukasz dziury w całym.
    > Wolisz rozkładać obudowę i wyrywać baterię, żeby wyciągnąć durnego sima?
    > Ten tray to wcale nie jest głupie rozwiązanie. Żadna drama, że trzeba
    > raz na rok użyć szpikulca.

    W Twoim przypadku raz do roku, w moim byloby znacznie czesciej. Nie
    widze potrzeby zabierania smartfona na dluzszy wypad do lasu gdzie
    moglby sie utopic w rzece, zmoknac lub rozplaskac czyms przygnieciony.
    Biore tam najprostszego dumbfona.