  • Data: 2012-04-05 02:14:27
    Temat: Re: Lumia 900 - warto obejrzec
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl> szukaj wiadomości tego autora

    atm <...@v...pl> wrote:

    > Moze i jeden z najlepszych ale nienajlepszy.

    Przecież nie mówię, że najlepszy. Tylko że nie jest "taki se", tylko jeden z
    lepszych. Nie wprowadzaj ludzi w błąd.

    > Ekran w SGS2 spelnia oba
    > warunki: nie ma kaszy samoledowej i czarny jest naprawde czarny.

    Wierzę, że może mieć mniej wyraźną ziarnistość. Ale ją i tak wyraźnie widać
    tylko przy jednolitych połaciach niektórych kolorów. Zdjęcia wyglądają
    znakomicie na jednym i drugim, lepiej niż na laptopach.
    Ale czy sprawdzałeś, jak wypada w słońcu? Nie interesuje mnie, co
    wyguglałeś. Ja przy najbliższej okazji porównam.

    > iP4/4S - czarny wypada bardzo dobrze, a rozdzielczosc jest niesamowita.
    > Nie trzeba przytykac nosa do ekranu, widac z typowej
    > odleglosci.

    Nie wiem, jeszcze nie widziałem.
    (może się w końcu przejdę do jakiegoś iSpota. Ostatni raz byłem z 10 lat
    temu w takim nieistniejącym już przybytku przy polibudzie, żeby pośmiać się
    z myszek z jednym przyciskiem)

    > Nie, inni uzytkownicy maja zdanie zblizone do mojego.

    > Dla mnie wyznacznikiem jest SGS2.

    Wyznacznikiem czego? Żeby ustawić SGS2 jako próg ekranu dobrego, to
    musiałyby istnieć lepsze. A przecież jest na topie, jak sam potwierdzasz.
    Jeśli porównujesz trzy najlepsze ekranu na rynku, na którym jest mnóstwo
    gorszych, to żaden z tych trzech nie jest "taki se". Zwłaszcza że przy
    samych tylko wyblakłych LCD występuje ogromna rozpiętość jakości. O taką
    rzetelność mi się rozchodzi.

    > Wczesniej pisales o tym,ze nie przeszkadala Ci jakosc dzwieku przed
    > update,

    Nie przeszkadzała przy korzystaniu ze słuchawek. Bez basów wtłaczanych do
    ucha da się żyć. Natomiast na głośniku dźwięk był irytująco nieczytelny.

    > Taaaa, a swistak dalej zawija.

    Dla mnie nie spełnia :P

    > Cos mi sie wydaje, ze mialem i doglebnie przetestowalem wiecej
    > palmtopow i smartfonow niz Ty...

    Ale najwięcej wypowiadasz się na temat takich, których na własne oczy nie
    widziałeś.

    0_o